return to tranceaddict
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 
Brussel - Halle - Vilvoorde

Phortastic
^^ naja de oppositie is er net om de regering op de tippen van haar tenen te laten lopen gedurende de gehele regeer periode hé. Tis de taak van de oppositie om alles in twijfel te trekken.
mellow_head
oops politics!

*walks away and leaves the front door open...again:D*
Lady_LizzY
quote:
Originally posted by djcresto
Zware discussie momenteel. Persoonlijk vind ik dat de Walen serieus veel noten op hun zang hebben.

thoughts?

Is altijd zo geweest en zal (vrees ik) altijd zo blijven.
Als de Vlamingen nu ook eens zo eensgezind waren en niet zo'n watjes,
was het allemaal zo'n vaart niet gelopen.

Conclusie: wij zijn veel te lief :p

quote:
Originally posted by The_G0dfather
'k vind alle partijen overigens even onbekwaam
het concept "oppositie" is zo belachelijk, net alsof zij het dan allemaal beter zouden kunnen

True...
diddi
Derde tegenvaller voor Verhofstadt, na DHL en de nachtvluchten en nu dit... maar wij vlamingen van de randgemeente slikken wel. Wij zijn toch niet belangrijk voor de Vlaamse partijen! Ik dacht dat VLD stond voor Vlaams Liberale Democraten, tzou WLD moeten worden.

Na deze 3 blunders van formaat, zou een eerwaardige regering ontslag nemen, maar dat doen ze lekker niet omdat de Walen én Vlamingen schrik hebben van dat zwarte beest. Dat zwarte beest dat nu trouwens slapend rijk aan het worden is, voor de zoveelste keer. Ik voel me verraden door de Vlaamse regeringspartijen... dankuwel! Ik zal mijn conclusies wel trekken tijdens de verkiezingen in 2007.

gReetz
Wildfir3
weet ge, het financiële gezever vind ik erg, maar interesseert mij allemaal nog het minste... 't gaat er mij gewoon om dat er in mijn thuisstad (Halle) tegenwoordig praktisch even veel frans gesproken wordt als nederlands... er zijn zelfs winkels die hun ing folders al enkel in 't frans rondsturen...

Echt te goor dat die veranderingen der ni doorkomen!

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium