return to tranceaddict
Pages: 1 [2] 3 4 
Extravadance 2002 - Nyårsfest

Aendy
quote:
Originally posted by Ravesquad
Faan jag vill alltid gå på dom där festerna men det e alltid typ maxålder på 18.. varför ska bara kidsen få ha kul?

Aja, nu tycker jag det börjar gå överstyr. Det är faen inte merän rätt att de som är under 18 ska få lova att ha sina fester. Vi som är över 18 kan ju gå och festa i princip närsomhelst.
mindshooter
Finns ett antal anledningar till at jag valt att inte gå på det där nu. Dels är det på nyår. Det finns bättre saker för mig att göra med pengarna. Sen har jag läst att det är på fryshuset vilket betyder att det kommer vara fullt med allan-ballan rånargäng och kickers samt fjortisar. Senast jag såg Sebastian voght så lirade han DJ alligator och alice dejay...vilken mix.....
Ravesquad
quote:
Originally posted by mindshooter
Senast jag såg Sebastian voght så lirade han DJ alligator och alice dejay...vilken mix.....

Jag skulle ha askul på en sån fest:)...fast inte på nyår kanske..
Gaby
Jag skulle ha dragit dit...vad kan man annars göra när man e under 18?
mindshooter
quote:
Originally posted by Ravesquad

Jag skulle ha askul på en sån fest:)...fast inte på nyår kanske..

Seriöst? Fan jag står inte ut med sådan musik.....Den där jävla visselpipan.....och så alla (hoppas ingen tar illa upp) turkar och duylikt med bar överkropp som knuffar undad alla för att själva få plats med sig själva och deras visselpipa....... Jävla fjortisvarning...

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden