|
|
| jp |
Dit is voor mij al een reden om nee te stemmen:
| quote: | Bij de bepaling en de uitvoering van het beleid van de Unie op het gebied van
landbouw,
visserij,
vervoer,
de interne markt,
onderzoek en technologische ontwikkeling en de
ruimte
houden de Unie en de lidstaten ten volle rekening met de eisen inzake het welzijn van dieren als wezens met gevoel,
onder eerbiediging van de wettelijke en bestuursrechtelijke bepalingen en de gebruiken van de lidstaten, met name met betrekking tot
godsdienstige riten,
culturele tradities en
regionaal erfgoed. |
Hiermee keur ik rechtstreeks stierenvechten, schapie slachten en ander onzinnig dierenleed goed. Nou mooi niet :mad: |
|
|
| New Wave |
Ik heb mij nog niet in de materie verdiept. Heb daar nog geen tijd voor gehad. Daarnaast is dit referendum niet bindend en heeft het geen enkel effect op de keuze van de heren in de politiek. deze mensen doen toch al wat ze willen, ze hebben nog nooit naar de mensen geluisterd en zullen dat naar verwachting ook niet doen. In de media is al naar voren gebracht dat de heren in Den Haag voor de grondwet zullen stemmen. Enkel alleen omdat het hielelikkers zijn en bang zijn voor Duitsland en Frankrijk.
Vanavond ga ik wat dingen bekijken end an ga ik kijken of ik wel wil gaan stemmen. |
|
|
| tijs08 |
duidelijk JA! :)
Hoe dan ook wat we stemmen.. we wonen allemaal in europa, en als straks alle omliggende landen de wet wel aannemen laat men ons gewoon links liggen.
Enige nadeel is wat ik wel zwaar vind wegen is dat iedere buitenlander van binnen de EU hier zo een 'baan kan krijgen'... we hebben er al te weinig (banen dan he :p) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|