|
|
| Chicane |
| dat zou mooi zijn als het kabinet voor de zoveelste keer de mening van het volk opzij schuift *kuche EURO kuche* als ze dat nog een keer flikken hoeven ze weer niet op een stem van mij te rekenen, stond een heel leuk stukje cartoon in de krant vandaag van Liefde & Geluk, het beleid van Balkenellende in een notedop: "Wat zullen onze buren wel niet van ons denken!" |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Chicane
dat zou mooi zijn als het kabinet voor de zoveelste keer de mening van het volk opzij schuift *kuche EURO kuche* als ze dat nog een keer flikken hoeven ze weer niet op een stem van mij te rekenen, stond een heel leuk stukje cartoon in de krant vandaag van Liefde & Geluk, het beleid van Balkenellende in een notedop: "Wat zullen onze buren wel niet van ons denken!" |
Joh Paul, jij stemt toch al nooit ;) :p |
|
|
| Chicane |
| das ook weer waar, stembureau is godse eind fietsen en er is geen parkeerplaats in de buurt... goed ik hou me er buiten :) |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Het is dan ook een raadplegend referendum, de uitslag is neit bindend. Dus maybe stemmen we met zijn allen ja, en wordt het toch nee, of andersom. |
Ja en dat is juist het probleem. In andere landen is het referendum wel bindend. Als ze een beetje ballen hebben en trost zijn op 'de democratie' dan luisteren ze naar de mensen.
Maar Balkenende had het. al gezegtd at de regering 'ja' gaat stemmen.
Stemmen heeft bij voorbaat al weinig zin. Of er moet een wonder gebeuren en ze luisteren. maargoed, we zullen het zien.... |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by New Wave
Ja en dat is juist het probleem. In andere landen is het referendum wel bindend. Als ze een beetje ballen hebben en trost zijn op 'de democratie' dan luisteren ze naar de mensen.
Maar Balkenende had het. al gezegtd at de regering 'ja' gaat stemmen.
Stemmen heeft bij voorbaat al weinig zin. Of er moet een wonder gebeuren en ze luisteren. maargoed, we zullen het zien.... |
In andere landen wel bindend???
Volgensmij niet hoor.... |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|