return to tranceaddict
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 
Tiësto @ Marktrock Leuven

DJ Zetski
Niets tegen Tiësto... maar om het zo te zeggen: moest bijvoorbeeld Krezip ofzo naar Sensation of Mayday komen... wat zou er dan pas gebeuren. Ik zou zeker niet meer gaan.
Marktrock wil zijn publiek gewoon verbreden en dat kan zeker met iemand als Tiësto. Het is wel geen verassing meer want hij stond vorig jaar ook op Pukkelpop. De eerste keren was het: waw, wat een prestatie. Tegenwoordig: en dan? Alles wat hij maar aangeboden krijgt, aanvaardt hij, zelfs al is het publiek er niet in geïnteresseerd.
Nuja, het is goed voor Marktrock zelf en voor Tiësto (aangezien hij hier weer een goede buit mee zal verdienen).
Maar ik blijf erbij: niets tegen Tiësto...
Icone
quote:
Originally posted by eieregooie
I doubt it...

Ik ook... ik zou al heel blij zijn moest ik een tranceaddict van hetzelfde 'niveau' als ik vinden hier in Leuven. Ik denk dat de meeste mensen naar iets anders luisteren.
djcresto
dan komen we toch weer bij de vraag: hoeveel mensen in België weten dat Tiesto trance draait? Wees maar zeker dat het drummen wordt op de grote markt.

nu ik ga naar mysteryland:D
eieregooie
quote:
Originally posted by DJ Zetski
Niets tegen Tiësto... maar om het zo te zeggen: moest bijvoorbeeld Krezip ofzo naar Sensation of Mayday komen... wat zou er dan pas gebeuren. Ik zou zeker niet meer gaan.
Marktrock wil zijn publiek gewoon verbreden en dat kan zeker met iemand als Tiësto. Het is wel geen verassing meer want hij stond vorig jaar ook op Pukkelpop. De eerste keren was het: waw, wat een prestatie. Tegenwoordig: en dan? Alles wat hij maar aangeboden krijgt, aanvaardt hij, zelfs al is het publiek er niet in geïnteresseerd.
Nuja, het is goed voor Marktrock zelf en voor Tiësto (aangezien hij hier weer een goede buit mee zal verdienen).
Maar ik blijf erbij: niets tegen Tiësto...

Krezip is cool!
Bomar
Ik vind het wel tof dat hij hier komt draaien; dat zou de eerste keer zijn dat ik trance hoor in Leuven; maar ik vrees dat we enkel 'Love comes again', 'Traffic', en 'Adagio for strings' en dat soort dingen zullen horen; dan toch maar liever Mysteryland

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium