return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 
SÅ JÄvvvvla Arg PÅ Mainstream!

mindshooter
ARGH!
Är det bara jag som blir så satans irriterad när NRJ, power samt ZTV sätter igång och lirara vad dom tror är trance? Det hela började med att jag kollade på ZTVs "klubb" grej som dom har på natten. Till min förvåning så kudne jag höra sången från "Encore ft. Engelina - I see right trough you" som jag har haft på datorn x antal månader.....När jag fortsatte att lyssna på melodin så kom den fram till själva huvudelen...."melodin"..... :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: sååååå irriterad vart jag....dom har juh för FAN bytt ut allt det bra i låten mot en satans xylifon och en bastrumma!!!!! Tagit bort allt vad heter sköna instrument!!!! Sen kallar dom det trance och påstår att det är en ny release! Nu spelas den över radion lika mycket som E-types nya....Snart tror folk att E-type e trance..om dom itne redan tror det..... argh :whip:
*medkänsla?*
SWE_TRANCE
Förstår precis vad du menar...!!

Man kanske skulle börja på Z-tv och införa lite BRA musik! :whip:
reveal
lyssna inte på det då :p
mindshooter
quote:
Originally posted by reveal
lyssna inte på det då :p

Sant, lättare sagt än gjort dock.......vi har radio på på jobbet hela tiden.....det är 11 timmar i veckan...Annars lystnar jag inte på radio....men polarna har alltid Ztv eller MTV på när man är hemm hos dom...och även om man lyckats undivka allt så påverkas man ändå.... Nån frågar vad jag lyssnar på för musik....

- Vad lystnar du på för musik
- Jag lystan på trance
- Jaha jag med....
- Kul vilken DJ brukar du digga då?
- DJ Alligator
- OFF!

Radio förstör allt! ARGH :whip:
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by mindshooter

Sant, lättare sagt än gjort dock.......vi har radio på på jobbet hela tiden.....det är 11 timmar i veckan...Annars lystnar jag inte på radio....men polarna har alltid Ztv eller MTV på när man är hemm hos dom...och även om man lyckats undivka allt så påverkas man ändå.... Nån frågar vad jag lyssnar på för musik....

- Vad lystnar du på för musik
- Jag lystan på trance
- Jaha jag med....
- Kul vilken DJ brukar du digga då?
- DJ Alligator
- OFF!

Radio förstör allt! ARGH :whip:

Förtår dina argument minshooter och får min sympati. Jag suckar bara lite lätt åt sånt där och njutar av vad jag vet och vad dom går misste om.
I sommras på semestern så skulle jag bidra med lite mer "normal musik" till förfesterna och hitta ett par gammla Maximum dance plattor. Fick klagomål direkt efter som dom tyckte jag körde enformig Tysk yber techno. Folk har inte så mycket koll ändå och dom flesta har ingen smak what so ever.

ps. tro nu inte att jag sammlar på maximum dance, vill ju inte svärta ner mitt ryckte :p ds.

ses...

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden