return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 
SÅ JÄvvvvla Arg PÅ Mainstream!

King of Clubs
quote:
Originally posted by Gaby

Dom är för unga kanske??? Britney och Agilera, BSB och N'sync e ju rätt så roligt då!!! :p man kommer ju själv ihåg när man dansade till Madonna, Michel Jackson, Stefanie och va alla andra hette...
Trance är lite för komplicerat för ungarna...

Ja, trance är nog lite för hårdkokt för småttingarna, ändå :) Jag hade oxå kackig musiksmak i den åldern, men man måste ju ta sitt ansvar och försöka styra dom i rätt riktning..

Ofta så tycker jag att folk säger att de inte klarar av trummorna i trance och att dom är alldeles för otåliga. En lång version av en trancelåt tar ju ofta 4 minuter innan den kommer igång, men vid det laget har dom redan tröttnat och deklarerat en som sinnessjuk..
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by Ravesquad

seriöst så e dj Bobo - somebody dance with me (live in luzern) helt sjukt bra förfest låt:)

'enya kanske e techno för mig?'
Just DJ Bobo Somebody dance with me var min första cd singel någonsin (´93) den kommer jag nog alltid gilla, har inte hört mixen du pratar om.

:DKul det där med Enya, kom och tänka på reklamen :D

ses...
mindshooter
Jo den reklamen e jävligt fet....

Själv lyssnade jag på Pet Shop Boys och Niklas Strömstedt när jag var liten haha..... Sen vare E-type som gällde rätt länge..och steget där ifrån till trance är juh faktiskt inte så långt..... Han är liksom på god väg med en del låtar men når aldrig fram...och så länge han inte kickar sig själv ur det bandet så kommer det fortsätta så :p syftar på hans rappar....

Robert Miles var en av mina första egenköpta skivor och den gjorde juh sin del....

Det riktiga steget togs när polaren av en slump laddat hem DJ Tiesto - Live@Energy2000...... Spoiled and zigo var juh bara fööööör cool......så den vägen vart det...jävla massa sökandes på Tiesto..

:)
SteveTranz4ever
Så har det hänt igen då, så sent som idag vid lunchen på jobbet. En kille börja prata om att han vart inne på min hemsida och laddat hem lite musik som jaghar där "en del visste man ju va de va, men det där andra kände jag inte igen " "ja det andra är Trance som jag har där " sa jag. Då säger en tjej "är det sån musik du gillar" "ja" sa jag. i tar en tugga till sen får jag höra av henne "ja ha så då gillar du E-Type å sånt där då". Jag bara suckade till henne och tänkte på denna thread, så har det hänt igen :) :p

ses...
reveal
känns lite surt att folk inte vet vad det är ens en gång... svårt att bilda sig en uppfattning då tycker man :rolleyes:

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden