|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Bovendien is hij nog niet eerder bij een BeTA Party geweest dus hij heeft geen idee hoe het er aan toe gaat. Wees blij dattie interesse toont...
|
Lekker gemeende interesse natuurlijk, net zoals al zijn andere posts hier op TA getuigen van een oprechte interesse in trance en het BETA-forum...
Als iemand echt interesse heeft in het feestje ga ik hem of haar absoluut niet afzeiken, of heb ik dat ooit al gedaan soms? Na al z'n posts hier op TA en het gedoe rond de vorige party maak je mij gewoon niet meer wijs dat hij nu opeens een oprechte interesse en drang naar medewerking zou voelen! 90% van z'n posts is bull om ons op stang te jagen, zelfs na z'n 2de kans. En hij heeft het in deze zelfde thread notabene al eens uitgehangen op net dezelfde manier, dus dan geloof ik echt niet dat hij nu opeens wel geëngageerd zou willen zijn...
As for the party:
Er is nog niet echt gepraat geweest over het volgende feestje, dus als er nog mensen zijn die het mee willen helpen organiseren, jullie zijn meer dan welkom! :)
Het lijkt me ook redelijk logisch dat we weeral gaan proberen om geen inkom te hoeven vragen, met onze overschot van de vorige 2 parties moet dat wel lukken. Zeker als we deze keer nog wat actiever en sneller naar sponsors zoeken! ;)
We kunnen ook proberen om deze keer een bekende BETA of gewoon bekende DJ te strikken om te draaien, maar dan liefst gratis natuurlijk, of voor een heel klein bedrag. Dus mensen, gebruik jullie charmes of contacten om eventuele bekende kennissen eens te polsen naar hun interesseom te komen draaien! :D
(Ik bedoel dus DJ's die wel leuk zouden staan op onze affiche, zoals: Lolo, Estuera, Perry O'Neil, Regi :toothless ) |
|
|
| Nyah |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
As for the party:
Er is nog niet echt gepraat geweest over het volgende feestje, dus als er nog mensen zijn die het mee willen helpen organiseren, jullie zijn meer dan welkom! :) |
Ja, wil wel helpen hoor. :) Btw, er wordt tussen Ronald, Zehra en mij veel over het volgende beta-feestje gebabbeld eigenlijk ;)
Hij was al aant vragen voor een datum... Voor of na de proclamatie: m.a.w. voor 17 juli (ongeveer, want weet exacte datum van proclamatie ook niet) of erna? Wilt iemand van jullie eens een pol maken hiervoor? Hoe eerder we een datum hebben vastliggen, hoe beter, want dan kunnen we op tijd beginnen met sponsors zoeken en (!) affiches of flyers te maken... Ik vind voor 17 juli eigenlijk beter, kwestie dat iedereen het einde van de examens en het begin van de zomervakantie op een degelijke manier kan vieren :p
Het lijkt me ook redelijk logisch dat we weeral gaan proberen om geen inkom te hoeven vragen, met onze overschot van de vorige 2 parties moet dat wel lukken. Zeker als we deze keer nog wat actiever en sneller naar sponsors zoeken! ;) |
Ik weet niet, Jasper. Gelijk Ronald het me verteld heeft, zit het zo: we moeten niets betalen voor de zaal (dacht ook dat er een installatie aanwezig is, maar ik zal dat nog eens vragen morgen of overmorgen). Onze opbrengsten/winst zijn enkel hetgeen we aan de inkom vragen (+ eventueel sponsorgeld). Dus als we bvb 2,5 euro inkom vragen en er komen 50 man, hebben we 125 euro opbrengst en dat is meteen ook onze winst. (Allez, ik neem aan dat we toch weer een potje voor volgende keer willen aanleggen, of niet?)
De volledige opbrengst van de drank gaat naar de eigenaar. Ik meen dat Ronald zei dat we zelf weer de bar moeten doen.
P.S.: Qua anti-trance gezindheid.. Ronald zei dat de Zoo in de vakantieperiode gesloten is, dus ja.... als wij dan 1 weekend van de zomervakantie daar een trance feestje willen houden, is dat toch echt geen probleem.
We kunnen ook proberen om deze keer een bekende BETA of gewoon bekende DJ te strikken om te draaien, maar dan liefst gratis natuurlijk, of voor een heel klein bedrag. Dus mensen, gebruik jullie charmes of contacten om eventuele bekende kennissen eens te polsen naar hun interesseom te komen draaien! :D
(Ik bedoel dus DJ's die wel leuk zouden staan op onze affiche, zoals: Lolo, Estuera, Perry O'Neil, Regi :toothless ) |
Gratis he, allez dat ze misschien verplaatsingsonkosten vergoed willen zien, kan ik inkomen. En als we ze moeten betalen, vind ik dat we zeker inkom moeten vragen, want dan komt er ook ander volk op af he. |
|
|
| mellow_head |
lol dan kank al ni kome, dan zitk in Kroatië |
|
|
| Lady_LizzY |
| quote: | Originally posted by Nyah
m.a.w. voor 17 juli (ongeveer, want weet exacte datum van proclamatie ook niet) of erna? Wilt iemand van jullie eens een pol maken hiervoor? |
Don't forget: 't is dan ook illusion beach. Kan mss best wel moeilijk worden?
Het is maar een gedachte he, geen afbreuk ofzo.
Die weken komen voor mij sowieso nogal slecht uit, maar da's persoonlijk, ni op letten :p |
|
|
| Nyah |
| quote: | Originally posted by Lady_LizzY
Don't forget: 't is dan ook illusion beach. Kan mss best wel moeilijk worden?
Het is maar een gedachte he, geen afbreuk ofzo.
Die weken komen voor mij sowieso nogal slecht uit, maar da's persoonlijk, ni op letten :p |
sja we zullen es moeten zien he... 8-9 juli kan of 15-16 juli ofwel erna dan. ma best ni té lang wachten met datum vastleggen, want ik neem aan dat de zoo ook wel voor andere dingen gereserveerd wordt :) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|