|
|
| Jasperovitsj |
| Das al een maand geleden ofzo, ondertussen is uw gedrag al veel verbeterd, dus hier niks meer van aantrekken ;) |
|
|
| Meltoz |
| Als ik uit deze thread kan afleiden, gaat het precies niet meer de 30ste juli door of zie'k't verkeerd...? Volgens de poll hebben de meetse voor de 30ste gestemd, ni? Ik wil gerust dit jaar mee helpen in de organisatie, nu da'k is zou kunnen :D Kan er iemand ff duidelijkheid brengen over de datum aub...? Dank U :) |
|
|
| Pheatus |
kan me trouwens niet herinneren of ik hier al iets gepost heb, maar ik wil gerust weer meehelpen! Als DJ of LJ, doesn't matter.
trouwens, hoe zit het met het strikken van een grote naam? :p |
|
|
| Jasperovitsj |
Wel, ik heb ondertussen niet meer met Ronald gesproken, en dat was de contactpersoon voor de zaal. Kga nu gewoon de Zoo zelf mailen en zijn naam laten vallen, en vragen of 30 juli (de datum die door de meerderheid is gekozen) nog vrij is. Als dat zo is leg ik de zaal vast en kunnen we verder organiseren. Dat zal dan vooral gaan over sponsoring zoeken, website/promotie maken en een line-up samenstellen. Als het zover is dan wordt alle hulp op prijs gesteld en horen jullie er ook van! :)
En een grote naam zal waarschijnlijk ook in orde komen! Er is al grote interesse van 2 bekende Beta's, het zal alleen nog wat van de datum afhangen welke het uiteindelijk wordt. ;)
In ieder geval, I'll keep you updated! :) |
|
|
| Real |
Moest het nodig zijn, ik stel mij ook beschikbaar als DJ.
Maar der zal al wel volk genoeg zijn neem ik aan :) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|