return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 
Beta Party 3 - voorbereiding

Nyah
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Ik ben vanaf morgen tot vrijdag weer in Diepenbeek, dus anders is proberen met Ronald af te spreken om alles te overlopen? :)

Kom morgen maar met zehra mee als we aant bedrijfsspel gaan werken (15u). De beslissingen zullen toch max een half uurke in beslag nemen. ;)
eieregooie
quote:
Originally posted by Glaniskanis
Niet de 16e he dan is Extrema Outdoor (Chable (met Jennifer Horne op de mic!!!!!!!!) Dekay, Kosmas, Ozgur, Jarrod, Holden, 16 Bit Lolita's, Bart Van Wissen, Danny Howells... WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA) :D en ik wil nu eindelijk wel is meekomen met Eitje (dus bij deze 1plek in je auto he pik! :p)

Wat bied je? :p
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by Nyah
Kom morgen maar met zehra mee als we aant bedrijfsspel gaan werken (15u). De beslissingen zullen toch max een half uurke in beslag nemen. ;)

Okie! :)

En trouwens, ik vind Juli eerlijk gezegd nogal snel komen...
Examens komen er voor veel mensen aan, en als die gedaan zijn wil ik echt niet moeten beginnen aan promotie en sponsoring en stuff. Maar eens zien of the Zoo een optie is en wanneer die vrij is, en dan eens pollen :)
Glaniskanis
quote:
Originally posted by eieregooie
Wat bied je? :p

Een kusje
mellow_head
quote:
Originally posted by Glaniskanis
Een kusje

gangreen?:p

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium