|
|
| Zehra |
| hij bedoelt muzikodroom, da wa despe heeft gezegd in zn post... |
|
|
| InTeXoR |
ah ja sorry idd muziekodroom = MoD. maar ik weet eigenlijk niet of ze daar een eigen installatie hebben enzo, is eerder gewoon een zaal die afgehuurd kan worden dacht ik.
dat van the zoo is echt wel spijtig want dergelijke locaties zijn niet dik-gezaaid in en rond hasselt (of je moet al echt naar een jeugdhuis), niet zo simpel om een alternatief te vinden dus..
greetz |
|
|
| Jasperovitsj |
I see
Zalen zonder installatie zijn eigenlijk wel niet geschikt, of we moeten afstappen van de gratis inkom. Anders halen we dat nooit met ons beperkte budget :( |
|
|
| Nyah |
| quote: | Originally posted by InTeXoR
dat van the zoo is echt wel spijtig want dergelijke locaties zijn niet dik-gezaaid in en rond hasselt (of je moet al echt naar een jeugdhuis), niet zo simpel om een alternatief te vinden dus..
|
ronald zei dat ie dat 'gehoord' had, dus met 100% zekerheid kan ik dat ni zeggen. (maar ja, hij krijgt die contactpersoon maar niet te pakken...) |
|
|
| Jasperovitsj |
| En ik heb ook al verschillende keren naar The Zoo gemaild en ik kreeg nooit antwoord terug... |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|