|
|
| 1Million$shot |
IMHO is dit een grote flop geworden. Totaal geen objectieve jury !!!
en de winnaar van de contest draaide met compilatie cdkes van zillion in de famous :whip: :whip:
mogelijkheid tot residency voor deze winnaar !!! Mij gaan ze dan toch nooit zien in de famous zulle!
Wat is jullie opinie ?
ok, het gaat over zillion dus der zal ier sowieso al wel commentaar komen op deze thread maar ik doe toch een poging!! :D |
|
|
| Jasperovitsj |
Kheb ook beelden van de finale gezien, en de DJ die toen bezig was kon echt niet goed mixen (trainwrecks, harmonische clashes), maar hij draaide retro en Zillion-hitjes, dus logisch dat hij veel stemmen heeft gekregen, het overgrote deel van die stemmers bestaat tenslotte uit Zillion-aanhangers (hoeveel andere mensen gaat naar de Zillin-webradio luisteren?).
Maar als je het reglement en de beoordeling zag wist je al op voorhand dat het nooit echt objectief zou zijn. Veel Dj's hadden denk ik dan ook zoiets van "Leuk, kan ik toch tegen m'n kleinkinderen vertellen dat ik in de Zillion heb gedraaid" :toothless |
|
|
| X-Tune |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Kheb ook beelden van de finale gezien, en de DJ die toen bezig was kon echt niet goed mixen (trainwrecks, harmonische clashes), maar hij draaide retro en Zillion-hitjes, dus logisch dat hij veel stemmen heeft gekregen, het overgrote deel van die stemmers bestaat tenslotte uit Zillion-aanhangers (hoeveel andere mensen gaat naar de Zillin-webradio luisteren?). |
Wie niet goed is, moet slim zijn. Je moet je in de Zillion als dj maar wat aanpassen aan het publiek, vind ik. |
|
|
| 1Million$shot |
ja ok,
maar die compilatie cdkes vond ik er echt over !!!! |
|
|
| X-Tune |
| Ik heb nog stickers liggen voor de geïnteresseerden. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|