return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 
Wat is jou 'nummer 1' housestijl?

SnuggLe
De laatste tijd is er het progressivetopic, het trancetopic en ook het technotopic. Tranceaddict is allang geen trance alleen....maar meerdere muziekstijlen binnen de house! Dus, daarom een poll!

Stem op jou favo stijl, en beredeneer ook waarom dat jou stij is!

Ik heb alleen de hoofdstromingen bijgevoegd, dus geen hardtrance, breaks etc... !!

SnuggLe
basvh
ik heb geen favo, ik vind alles tegenwoordig wel goed behalve hardcore-hardstyl

waarom staat club-groove er niet bij? dat is toch echt een hoofdstroming
SnuggLe
quote:
Originally posted by basvh

waarom staat club-groove er niet bij? dat is toch echt een hoofdstroming

Goede vraag. Stom van mij, vergeten, samen met Hardhouse. Ach als mensen dat willen stemmen zeggen ze het wel. Maybe kan Blik/Ei het even aanpassen.
Chicane
Variatie van alle stijlen behalve hardcore. Progressive alleen kan zo behoorlijk saai zijn soms, met die nieuwe elektro bliepjes en simepele instrumenten getoeter van grote namen. Ik mis een beetje de beuk en de tempo bij 'huidige' progressive, daarom zoek ik het op in andere stijlen en dat te combineren geeft mij weer het gevoel van vroeger terug. Weg met de minimale bliepjes rommel, terug met de beuk! :)
Djeebie
Progressive, maar dan wel in de breedste zin van het woord. Ik vind vooral die nieuwe electro-achtige sound (bijv. Mylo en Tiefschwarz) erg vet. Maar ook de wat meer experimentele, soms minimale, house die Petter, Nathan Fake, James Holden en Özgür Can maken. En ook de wat meer club/groove-achtige house van Eric Prydz, Steve Angello en Sebastian Ingrosso.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland