return to tranceaddict
Pages: 1 2 [3] 
[03-06-2005] LEF (Ferry Corsten & ???) - Asta, Den Haag

Shadow
Even een kort reportje dan. Wij hadden de eer om als eerste binnen te zijn. Wilde namelijk een groot deel van Ronald van Gelderen zien en soms kan er nog weleens een lange rij staan bij de Asta. Maar toen we daar om kwart voor elf aankwamen stond er nog niemand. Dus heb vGelderen helemaal meegemaakt en hij draaide echt een heerlijke tranceset, beter dan Ferry uiteindelijk (vond ik). Hoogtepunten van zijn set vond ik Moogwai - Viola 2005 (Tek tonic remix) en Sunblind - Believe (volgens mij Nu-Nrg remix, draaide hij ook op Trance Energy) . Ging helemaal uit mijn dak bij die platen. Van GElderen draaide iets langer dan gepland, dus kon nog een half uur langer genieten. Ferry ging daarna op dezelfde voet verder, met heerlijke tranceplaten. Hoogtepunt van zijn set vond ik drie platen achter elkaar: Ferry - I love you, Thrillseekers - Synasthesia en BT - Forcee of Gravity (Corsten Remix). Maar eveneens als in Rotterdam een paar weken geleden verzandde hij uiteindelijk in hard gebeuk. We hebben het nog even aangehoord, meer het bleef hard. Uiteindelijk zijn we om 4:15 weggegaan (mijn vrouw was een beetje moe) en hebben zijn laatste platen niet meer gehoord. WEet iemand welke hij toen gedraaid heeft, want meestal draait hij dan een paar "classics".

Al met al was het een heerlijk feestje. Minpunten vond ik dat het geluid wel heel erg hard stond en dat het maar langzaam druk werd. Grootste gedeelte van de set van vGelderen stond er niemand op de dansvloer. Vond ik wel erg jammer. En ook boven hebben ze het al snel dichtgegooid. Ook heb ik Ferry Corsten - Sweet Sorrow niet voorbij horen komen en had ook gehoopt op Nic Chagall - Sansibar. Dan was avond helemaal compleet geweest (zou nog kunnen dat hij deze platen in het laatste deel van zijn set heeft gedraaid)
MaGiK54
Dus het was niet echt van de drukke in de Asta.......
Shadow
het was niet echt druk nee. Zoals ik zei hebben ze boven al vroeg dichtgegooid en beneden werd het pas beetje druk toen Ferry begon. Maar op zich stond beneden heel de dansvloer vol, maar had je nog wel genoeg ruimte om te springen haha. Was gelukkig niet zo druk als bij Tiesto vorig jaar, pfff als ik daar nog aan denk

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland