return to tranceaddict
Pages: 1 [2] 3 
[03-06-2005] LEF (Ferry Corsten & ???) - Asta, Den Haag

Freezel
Ben d'r bij, sla het bootje over :D
MaGiK54
Had er niet 1 lef-draad geopend kunnen worden....:toothless

Maar neen, heb mijn zwemvlindertjes al klaar liggen voor de boot
MaGiK54
Ronald van Gelderen is de gast dj
Shadow
Wij hadden 3 kaartjes voor Armin op een bootje, maar vrijdag naar Ferry geweest in de Thalia Lounge. De eerste 3 uur waren super, echt heerlijke tranceplaten gehoord (oa Ferry - Sweet Sorrow, Ferry - I Love You :eyes::eyes::eyespop::eyespop: , Nic Chagall pres Encee - Sansibar:eyes::eyes::eyespop::eyespop:, heerlij om die platen live te horen! ). Dus toch maar besloten om naar Ferry in de Asta te gaan. Dus als iemand nog interesse heeft in 3 kaartjes voor de Ocean Diva op 3 juni.....

Wat de special guest dj betreft. Op de site van Ronald van Gelderen staat dat hij zowel 2 als 3 juni bij Ferry draait. Maar op een andere site (kan niet meer terugvinden welke) staan ook de data van de LEF feestjes en daar staat dat op 2 juni dat Ronald v. Gelderen draait en een dag later staat er een special guest dj. Vraag me dan toch af of er niet nog iemand anders komt draaien op 3juni, anders begrijp ik niet echt waarom er op de die ene site op 2 juni v. Gelderen staat en op 3 juni niet.
MaGiK54
Reportje graag :)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland