|
|
| CygnusX |
Cheap Emotions - Battle Trance Galaxia
2 nieuwe nummers van de CERN-stal. Battle Trance Galaxia is in dezelfde stijl als The Message en Go Fly. Persoonlijk verkies ik 'm boven Go Fly, maar beter dan The Message zal het nooit worden denk ik :) De b-kant, Slip Friction - Crazy, klinkt totaal anders. Het doet wat aan Ferry Corsten denken, met een funky bass en electro-elementen. 2 dikke aanraders voor de CERN-liefhebbers.
Battle Trance Galaxia : 8/10
Crazy : 8/10
4 Strings - Sunrise
Eerder al eens door TOR vermeld, 4 Strings is terug met een knaller :) Het bevat de typische Carlo Resoort/4 Strings-sound van vroeger en lijkt vooral op Into The Night vind ik. Misschien niet zo origineel dus, maar wel goeie uplifting trance :)
8/10
Matthew Adams pres. Stratosphere - Sunscape
De Original Mix is mooie zomerse uplifting trance. De (mc)proggy Alucard's Eagle In The Rain Mix klinkt goed en lijkt heel sterk op de recente Alucard producties. Merci voor de tip, Glad ;)
Original : 7.5/10
Alucard : 7/10 |
|
|
| ahp2002 |
Probspot - Organice Waveforms
Stijlvol album van Probspot, goede mix van downtempo en de typische, zonnige Probspot melodieen. Favorieten zijn 1997 & Drifting, twee hele lichte tunes, met een geweldige melodielijn. Absoluut een van de albums om naar uit te kijken |
|
|
| Belgian Bonzai |
Arizona vs. Passiva - Halo (Original & Danjo & Styles Remix)
Mooi mooi. Passiva gaat het zooo ver schoppen. Toch net iets minder vernieuwend dan de Ava Mea alias. Meer euphoric dit. D&S Remix is een volledig andere invalshoek; harder, of zoiets. |
|
|
| Synthesia |
Peter Luts - Love Is The Message (City Parade 2005 Anthem)
Mooi uplifting tranzy nummer en ik vind dat die perfect is voor een anthem ook al is de Parade zelf minder tranzy.
9/10 |
|
|
| Bertn |
| quote: | Originally posted by Synthesia
Peter Luts - Love Is The Message (City Parade 2005 Anthem)
Mooi uplifting tranzy nummer en ik vind dat die perfect is voor een anthem ook al is de Parade zelf minder tranzy.
9/10 |
van mij krijgt die een 5.5/10 |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|