|
|
| Belgian Bonzai |
Tiger777 Last online:
23:31 Mar-10-2005
Ik mis hem. Wat is er eigenlijk gebeurd (link volstaat)? |
|
|
| TOR |
| geveld door het niet-gebruik van smileys |
|
|
| CygnusX |
Ik weet niet meer welke thread het was, maar hij heeft gepost dat hij er even genoeg van had. Het kwam heel plots, ik denk niet dat iemand het heeft zien aankomen.
Ik heb nog een paar keer met hem op msn gesproken en hij dacht dat hij wel zou terugkomen en misschien ook naar de Betaparty komen (waar hij zou draaien met EagleŽ). Maar sinds kort daarna heb ik hem nooit meer gezien op het forum of op msn. Ik heb hem nog een mailtje gestuurd een paar dagen voor de Beta party (Zehra ook dacht ik), maar we hebben niks meer van hem gehoord :( Op de Beta party zelf was hij ook niet te bespeuren. Spijtig, ik had graag zijn setje gehoord.
Ik hoop dat hij nog ooit terugkeert. Hij was een van de eerste Beta's, een echte ancien... :D
*/me denkt terug aan "The Official Belgian Beer Poll"* :) |
|
|
| Gladius |
| quote: | Originally posted by CygnusX
Ik hoop dat hij nog ooit terugkeert. Hij was een van de eerste Beta's, een echte ancien... :D
*/me denkt terug aan "The Official Belgian Beer Poll"* :) |
+1 |
|
|
| Meltoz |
| quote: | Originally posted by CygnusX
...
... |
Zou zonde zijn moest hij helemaal geen zin meer hebben in't forum :sadgreen: Aan wat doet Tiger mij denken: foto met zijn hondje :) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|