|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
"Bram, Bram, hier is Den Haag HS"
"Jaja, laat me slapen"
"okay, wat jij wil"
*15 minuten later
"Gasten waarom zeiden jullie niks!?!"
:haha:
|
prachtige actie jongens!  |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
"Bram, Bram, hier is Den Haag HS"
"Jaja, laat me slapen"
"okay, wat jij wil"
*15 minuten later
"Gasten waarom zeiden jullie niks!?!"
:haha:
|
Fock off, echt niet :D :D
Dus ik moest van R'dam weer terug naar DH met de trein, bummer :D
Maar het was echt een hele vette avond. Beetje druk, maar wel oke. Ik dacht eerst van " Damn, dit is een avond zonder sfeer", toen net ineens de sfeer begon te komen en de handjes de lucht in gingen. Damn wat draaide hij lekker! Leuke platen van zijn eigen cd, maar ook dikke losga platen. Het was meer techno dan progressive...en wat een clown zeg met het publiek :D
Ik moet nog een paar tracks id-en uit andere sets, maar dat komt na het weekend wel :D
*edit* wat hij draaide (ja ja zelfs ome SnuggLe kan id-en):
Tomas Barfot - Light Shine (original mix)
An-2 - Road through the Rain (Steve Bug mix)
GU27 cd 2 minuut 36
GU27 cd 2 minuut 40 (dikke track! :crazy: )
(?)Rulers Of The Deep - The Last Survivor (Buick Project Remix)
Danny Howells - Live@Barok minuut part 1 minuut 47
En de vetste plaat van de avond was volgensmij de volgende ID:
Danny Howells - Live@Barok minuut part 1 minuut 60-61 (dikke gitaar, electroachtig, klinkt als Tiefschwarz! Ik ga hem nog knippen)
...Oh, hij draaide ook nog een plaat uit die Orlando-set van Sasha, iemand die nog weet welke dat was? Ik dacht Tiefschwarz- Electromagnetic of die Ingrosso.
Was gezellig Sido, Onno en Chef :D |
|
|
| magrec |
o oh oh wat een lekkere avond/nacht.
In het begin was de sfeer nogal matjes maar hoe later het werd hoe beter de sfeer. Meeste mensen gingen goed los en howells draaide goed en veel lekkere platen kwamen voorbij. Het was misschien wel iets te druk maar dat mocht de pret niet drukken. Rond 3:45 vertrokken aangezien kameraad honger had dus zijn we daarna nog naar een snackbar aan de rozengracht gegaan waar we nog wel een uur hebben staan ouwehoeren met de mensen daar :D
Er waren ook weer veels te veel bekenden aanwezig jammer dat zo'n tent al om 4:00 moet sluiten. |
|
|
| Bouma-Bros |
| Danny Howells krijgt een 3-maandelijkse residency in de Panama. :toocool: Het houdt niet op daar met goede feestjes. :gsmile: |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Bouma-Bros
Danny Howells krijgt een 3-maandelijkse residency in de Panama. :toocool: Het houdt niet op daar met goede feestjes. :gsmile: |
Dikke vette .
Sodeju dit gaat echt niet goed worden. Teveel goede feesten.
Overkill alert.....
Everybody, Exposure, veel leuke dingen in de Panama en binnenkort alle festivals. Dat zijn minstens 2 goede progressive feesten per maand.
Oh en Harmen: je begint DIK te worden :p |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|