|
|
| GrooveCollect. |
tot vanavond allemaal. :cool:
Bouma, cdtjes ruilen ? ;) |
|
|
| SnuggLe |
Ik zeg het is niet handig om, als je de trein van A'dam naar Den Haag moet hebben, om dan in Rotterdam wakker te worden.
Godverdomme zeg.
Maar verder, wat een TOPAVOND! Ik kan maar 1 ding zeggen:
Sandra Bollek!
:p |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Ik zeg het is niet handig om, als je de trein van A'dam naar Den Haag moet hebben, om dan in Rotterdam wakker te worden.
Godverdomme zeg.
Maar verder, wat een TOPAVOND! Ik kan maar 1 ding zeggen:
Sandra Bollek!
:p |
Hahaha, jij zat duidelijk met Onno in de trein!! :p ;)
en was dat speed wijffie er ja? |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Godverdomme zeg.
|
"Bram, Bram, hier is Den Haag HS"
"Jaja, laat me slapen"
"okay, wat jij wil"
*15 minuten later
"Gasten waarom zeiden jullie niks!?!"
:haha:
Leer luisteren! :wtf: ;)
Verder toffe avond, wel enorm druk. Howells draaide een aantal platen van de GU027 cd, en verder heerlijke "climax plaatjes" :cool:
Tegen het einde gooide hij het tempo er op, raggen! :eyespop: :D
Verder belachelijk hier: ik lig rond 8-ten in mijn nest beginnen zie hier vanaf 10 uur het dak te boren! :eyes: Echt een onwijs lawaai wat nu dus al uren bezig is, heb pas zo'n 2 uur geslapen :( en wilde vanavond weer door naar Novalectra. Schijtzooi dat ze dat dak juist vandaag moeten repareren zeg! :( |
|
|
| Bouma-Bros |
Wat een TOPAVOND zeg! Ik kan niet anders zeggen, Howells was echt meesterlijk goed bezig en ik heb de Panama in tijden niet zo los zien gaan! :crazy:
Was weer gezellig met het handjevol TA's wat aanwezig was. :toothless |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|