return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 
[11-06-2005] Everybody (Sander Kleinenberg 5hr Solo) - Paard Van Troje, Den Haag

Roos22
Sander draaide zeker erg lekker! leuk om Onno op de valreep nog tegen te komen! SAY HELLO! ;)
Roger
.......

alsof je een avond dood bent geweest ofzo:rolleyes: :(
M_Peror
Zo hee, wat een lekkere nacht was dat zeg (en een lekkere ochtend pitten trouwens ook, pff). :D Dat Paard is een toplocatie, goed geluid, leuke sfeer en Sander draaide geweldig! Hij was er zowaar vier van de geplande vijf uur, betere score dan in de Cocoon vorige maand.

Er waren nog meer TA's dan verwacht, errug gezellig weer mensen! Natuurlijk Eieregooie en dinges maar ook Partyhardy en Three'O'three en ik herkende totalwoot zowat niet in nuchtere staat, sorry :) (of zou het iets anders zijn geweest? :p). Veilig thuisgekomen nog?

He Ei, leef je nog? Hoe was de afterparty? :p
total woot
quote:
Originally posted by M_Peror
Veilig thuisgekomen nog?

Dat was me dus nog een verhaal apart... we rijden weg... en toen deed de versnellingspook het niet meer :rolleyes:
Iemand weleens op zondagochtend in de 2e versnelling van den Haag naar Rotterdam gereden? Ik kan het iedereen van harte afraden.

Maargoed dit mocht toch het algehele plaatje van vannacht niet vergallen. Stef (Daar-Wordt-Je-Niet)Vrolijk (Van) deed wat ik al van hem verwachtte dat behoeft geen verdere uitleg.
SK draaide inderdaad erg lekker, in het eerste uur was het een beetje: lekkere plaat, 2 mindere platen, lekkere plaat, 2 mindere platen, maar na een uur of 3 maakte hij dat meer dan goed! Heerlijk staan springen met de aanwezige TA's!

noot1
M_peror: zelf een bril nodig? ;)

noot2
Engeltje: leuk je eens te ontmoeten

noot3
wat is t Paard toch een heerlijke tent:cool: !

noot4
Yarnie: leef je nog?:conf:

zo en nu weer lekker slapen :D
eieregooie
Ja het was weer een dolle boel... :D

Dalijk pics :)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland