return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 [4] 5 
Köper ni skivor eller är det bara mp3 som gäller?

reveal
quote:
Originally posted by SWE_TRANCE
Jag laddar ner all musik jag lyssnar på...!
VARFÖR? Jag hittar aldrig något ställe att beställa ifrån när jag väl hittar en platta :(

Har ni några tips på skivbutiker online??

svenska ställen:

www.cdon.com/SE - man hittar faktiskt en del, tex hela magik-serien. hela in trance we trust-serien etc

www.skivhugget.se - bättre på singlar, de har egen import från holland... här har jag köpt tex pvd - for an angel och major league - wonder
mindshooter
quote:
Originally posted by reveal

jag har magik 1,4,5,6,7, har beställt 2 och 3, men dom tar en jävla tid... jobbigt

Jag har 1,4,6,7.....tycket egentligen inte att dom är så bra.... 6:an äger iof...den är grymt bra. Men 1:an suger enligt mig. Man måste köpa alla iaf :p
Aendy
Hmm. Skivlagret på Drottninggatan har alla (tror jag) In trance we trust och Magik plus en hel jäla massa mer, det är nån kille där som här en jäla koll.
-=Kotten=-
Jag köper en del skivor...bara vinyl eftersom man så enkelt kan bränna cd...köper ca 10-20 i månaden...:)
reveal
quote:
Originally posted by mindshooter

Jag har 1,4,6,7.....tycket egentligen inte att dom är så bra.... 6:an äger iof...den är grymt bra. Men 1:an suger enligt mig. Man måste köpa alla iaf :p

1an är helt ok, 2an är däremot mkt bättre :)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden