|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by SWE_TRANCE
Jag laddar ner all musik jag lyssnar på...!
VARFÖR? Jag hittar aldrig något ställe att beställa ifrån när jag väl hittar en platta :(
Har ni några tips på skivbutiker online?? |
svenska ställen:
www.cdon.com/SE - man hittar faktiskt en del, tex hela magik-serien. hela in trance we trust-serien etc
www.skivhugget.se - bättre på singlar, de har egen import från holland... här har jag köpt tex pvd - for an angel och major league - wonder |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by reveal
jag har magik 1,4,5,6,7, har beställt 2 och 3, men dom tar en jävla tid... jobbigt |
Jag har 1,4,6,7.....tycket egentligen inte att dom är så bra.... 6:an äger iof...den är grymt bra. Men 1:an suger enligt mig. Man måste köpa alla iaf :p |
|
|
| Aendy |
| Hmm. Skivlagret på Drottninggatan har alla (tror jag) In trance we trust och Magik plus en hel jäla massa mer, det är nån kille där som här en jäla koll. |
|
|
| -=Kotten=- |
| Jag köper en del skivor...bara vinyl eftersom man så enkelt kan bränna cd...köper ca 10-20 i månaden...:) |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by mindshooter
Jag har 1,4,6,7.....tycket egentligen inte att dom är så bra.... 6:an äger iof...den är grymt bra. Men 1:an suger enligt mig. Man måste köpa alla iaf :p |
1an är helt ok, 2an är däremot mkt bättre :) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|