return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 
Wie gaat naar Wat op 4 Mei?

pooley
En van zaterdag middag tot zondag avond naar Den Haag geweest.
Shoppeuu en ow ja, men broer en zijn vriendin bezoeken :)

Den Haag rules, Holland rules, vooral de snelwegen.
En alle winkels open op zondag, damn!!
Paar euro lichter maar paar cool t shirts erbij, lekker vrouwvriendelijk :-)

Over 1 maandje zeker terug...

Gordel om, GIGAGOED !
eieregooie
quote:
Originally posted by pooley
Den Haag rules, Holland rules, vooral de snelwegen.
[/SIZE]

??

Kijk maar uit... itt Belgie stikt het hier van de flitsers en laserapparatuur langs de snelwegen... Dus ik snap niet waarom het zo rulez...
pooley
Iedereen rijd relaxed, grote snelwegen, goeie aanduidingen, grappige plakaten aan de rand van de weg etc

leuk !

en van palen etc niets gezien, zal wel afwachten te volgende 2 weken, alhoewel dat ik nooit sneller dan 135-140 reed
djcresto
ja swaar. Nederlanders beginnen pas gas te geven als ze de grens oversteken.
eieregooie
quote:
Originally posted by pooley
Iedereen rijd relaxed, grote snelwegen, goeie aanduidingen, grappige plakaten aan de rand van de weg etc

leuk !

en van palen etc niets gezien, zal wel afwachten te volgende 2 weken, alhoewel dat ik nooit sneller dan 135-140 reed

Hehe, op de 100 stukken kan dat aardig in de papieren lopen natuurlijk ;) Anyway, op de route Antwerpen -> Den Haag via Breda zijn 2 vaste flitsplaatsen. de 1e bij Dordrecht, achter het viaduct aan het begin van de geluidswal voor de Drechttunnel, dit is een 100km stuk... En dan nog het 80km traject bij Rotterdam Overschie, na knooppunt Kleinpolderplein. Da's dus een trajectcontrole.

Op de terugweg heb je alleen die trajectcontrole, verder niets :)

Maar goed, dan zijn er altijd nog de flitsauto's en andere mobiele apparatuur hehe...

Wat ik wel met je eens ben... De bewegwijzering in NL is super... met als gevolg dat wij Hollanders in het buitenland knettergek worden van de ondermaatse bewegwijzering... :toothless

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium