|
|
| NooN |
Tjenare vänner!
Tänkte höra om ni har några sjysta låttips inom genren jungle.
Cheers.
R. |
|
|
| SteveTranz4ever |
Haha... jo tjena du... jungle som genre är väl rätt död nu, gick över till att bli Drum'n'Base istället... eller inte ?
Jag har ett par jungle skivor hemma, kan väl inte direkt rekomendera nån så på rak arm, hade en del as bra tunga låtar men de va på kassett och några titlar har jag inte...
Kan rippa ena skivan jag har å lägga på ÄffTääPään senare ikväll...
En del låtar e helt CP...
Var med en jungle låt jag slog spela-högt-rekord i min förr förra bil.. 134.2dB... trodde bakrutan skulle poppa ur... |
|
|
| NooN |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Haha... jo tjena du... jungle som genre är väl rätt död nu, gick över till att bli Drum'n'Base istället... eller inte ?
Jag har ett par jungle skivor hemma, kan väl inte direkt rekomendera nån så på rak arm, hade en del as bra tunga låtar men de va på kassett och några titlar har jag inte...
Kan rippa ena skivan jag har å lägga på ÄffTääPään senare ikväll...
En del låtar e helt CP...
Var med en jungle låt jag slog spela-högt-rekord i min förr förra bil.. 134.2dB... trodde bakrutan skulle poppa ur... |
Vill helst ha tag i Atmospheric Jungle (Jungle med inslag från ambient). Det är bästa musiken att köra bil till :D
Om du lägger upp något på äfftääpään så skulle jag vilja få mig ett konto så jag kan få ta del av det :D
134,2db? Du är galen människa. :p |
|
|
| Cloudburst |
Kan typ en låt... :p
elea - elea (nrj of love for evelation of aura) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|