return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 
BeTA ID-contest 04

Jasperovitsj
BeTA ID Contest 04

Kort na de vorige ID contest is het weeral tijd voor een volgende! :)
Deze keer heeft ze niet echt een speciaal thema, het is gewoon een hoop goeie muziek uit verschillende genres bijeen, met zowel recent werk als classics.

Het systeem werkt als volgt.

Er zijn 50 samples om te ID’en. Als je de artiest, de titel of de remix correct raadt, verdien telkens je 1 punt. Hetzelfde systeem als de vorige ID-contest wordt behouden, dus de remix naam moet wel volledig zijn. Als je de remixer correct hebt geraden, maar de remix naam bent vergeten, verdien je maar een half punt. Een voorbeeld:

- Ghostland feat. Sinead O’Connor - ?? -> 1 punt
- ?? – Guide Me God (Mr. Sam Spiritual Son of God Remix) -> 2 punten
- Ghostland feat. Sinead O’Connor – Guide Me God (Mr.Sam Remix) -> 2,5 punten
- Ghostland feat. Sinead O’Connor – Guide Me God (Mr. Sam Spiritual Son of God Remix) -> 3 punten!

Niet alle remixes hebben een speciale naam natuurlijk, en niet elke ID is een remix.

In het .rar-bestand zit een .txt waar je al je antwoorden kunt invullen. Het ingevulde .txt-bestand zend je door, liefst per PM, anders naar mijn e-mailadres: jasper(dot)bellefroid(at)gmail(dot)com. In je e-mail vermeld je je TA-gebruikersnaam. Je kunt zoveel updaten als je wilt, en de stand wordt ook zo vaak mogelijk geactualiseerd.
Ik voorzie een kleine 3 weken om je antwoorden door te sturen. De wedstrijd loopt m.a.w. af de nacht van vrijdag 13 mei op zaterdag 14 mei, om middernacht. De resultaten en de correcte antwoorden worden een van de daaropvolgende dagen bekendgemaakt.

De winnaar komt in de Hall of Fame van ID-contestwinnaars en heeft de eer om de volgende wedstrijd samen te stellen.

Hall of Fame van ID-contestwinnaars:
1 - Classics Edition: Belgian Bonzai - 79 ptn.
2 - Bonzai Edition: Soliplex - 77 ptn.
3 - Remix Edition: Jasperovitsj - 93 ptn.

Je kunt het .rar-bestand met de 50 samples hier downloaden:

BeTA ID-contest 04

Gelieve geen antwoorden in deze thread te plaatsen. ;)

Veel plezier en veel succes! :)
MikeVee
gemakkelijkste contest tot nu toe, gaan heel hoge scores gehaald worden.
Bertn
ben is benieuwd:)
Zehra
quote:
Originally posted by MikeVee
gemakkelijkste contest tot nu toe, gaan heel hoge scores gehaald worden.

iig veel beter dan contests waar je maar 3 van de 50 met moeite kunt id-en... :D

edit: straks eens luisteren :)
TOR
nice, seffes es checken

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium