|
22-23 April, plannen?
|
|
|
| Jasperovitsj |
| Vanavond zaalvoetbal, en net een zware match. En het is van de BETA-party geleden dat ik nog gesjot heb én ik heb ni veel geslapen vannacht...dat gaat weer vlotjes gaan :nervous: |
|
|
| pooley |
Temple is Destelbergen is echt wel een tof clubje.
Laat die je maar vallen, zeer tof ingericht, retevette laser, coole dj booth etc.
Muziek was een mengeling van trance, groove, house, retro. Niks _erg_ commercieels.
van 3 tot 7 geweest, en der zat nog volk, khad daar al bekke schrik voor ma neee !
ben de foto's aant uppen (filmkes zijn wel de moeite)
En ik denk dat we maar 1 zaal gezien hebben :/ |
|
|
| Hydra |
Hoe heet da lieke in den otto? :p |
|
|
| Nyah |
Ja late reactie, ma soit ;)
dit weekend: 23/04/05 testjes gaan afleggen bij atlas copco-zaterdag morgen van 9u tot 13u=> waren toch ni zo'n simpele testjes :nervous: gelukkig was ik al heel vroeg gaan slapen,dus was goed uitgerust (was wel nodig...) ma der zaten toch wat mensen tussen die er nogal verwaaid/vermoeid uitzagen en naar t einde toe begonnen er steeds meer mensen te zuchten :toothless
Ten laatste over 2 weken bericht of ik door mag naar de volgende ronde /crosses fingers -> en jullie mogen altijd voor me duimen he :p
Erna dan naar een 'creatieve' school in Kortrijk geweest. Door dat ongeval in Lokeren hebben we wél een enorme omweg moeten maken helaas.
24/04/05 Zondag dan uitgeslapen, daarna met Tom eens naar maasmechelen Village, pauwengraaf en M2 geweest... erna wat gaan eten en om 20u naar cinema geweest. (Million Dollar baby-> see film thread)
Rustig weekendje dus en t komend weekend zal t hééél rustig zijn, want de thesis MOET af :( |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|
|