return to tranceaddict
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 
22-23 April, plannen?

Hydra
quote:
Originally posted by Bertn
Na alle reclame en reacties en zo die ik rond de famous gezien en gehoord heb: ik wil daar echt geen VOET binnen zetten.

Die keet wil echt zodanig classy en sjiek overkomen dat ze verdrinkt in haar eigen au sérieux.

Iemand die ik ken en die nochtans graag uitgaat op commerciele brolmuziek durfde gewoon niet binnengaan vorige week. er stonden alleen maar ferrari's, porshe's en andere auto's voor de deur, en de sfeer die de keet uitstraalde was zodanig hautain dat hij geen zin meer had om binnen te gaan.

En alles wat naar Frank verstraeten riekt vind ik zowiezo al louche eigenlijk. Dit geheel terzijde uiteraard

Wat iemand anders zegt maakt me ni uit. Ik ken ook mensen die er geweest zijn. Geen vooroordelen hier. Ik ga er zelf naartoe, en zal dan zelf ook wel oordelen :)
FUSyke
quote:
Originally posted by Bertn
Na alle reclame en reacties en zo die ik rond de famous gezien en gehoord heb: ik wil daar echt geen VOET binnen zetten.

Die keet wil echt zodanig classy en sjiek overkomen dat ze verdrinkt in haar eigen au sérieux.

Iemand die ik ken en die nochtans graag uitgaat op commerciele brolmuziek durfde gewoon niet binnengaan vorige week. er stonden alleen maar ferrari's, porshe's en andere auto's voor de deur, en de sfeer die de keet uitstraalde was zodanig hautain dat hij geen zin meer had om binnen te gaan.

En alles wat naar Frank verstraeten riekt vind ik zowiezo al louche eigenlijk. Dit geheel terzijde uiteraard

Al die auto's zijn van de eigenaar zelf dus laat u niet afschrikken. Best zelf eens een kijkje gaan nemen. Btw Elof draait er op zaterdagavond:)
FUSyke
Weet er niemand een leuk plaatsje zijn waar ze House-TechHouse-Electro-Techno draaien? Het mag beke commercieel zijn:)
Bertn
fuse?
mellow_head
vanavond blut zijn:nervous:

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium