|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Icone
Als Christophe Chantzis nu nog eens een schitterend plaatje zou maken zoals 'Time Sliders - Les Lacs Des Alpes'... :) |
Speaking of which:
Donderdag op een TD in Diepenbeek heeft Benny ons de co-producer van Timesliders voorgesteld, which was nice :) |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
which was nice :) |
Fast Show :D |
|
|
| Estuera |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Speaking of which:
Donderdag op een TD in Diepenbeek heeft Benny ons de co-producer van Timesliders voorgesteld, which was nice :) |
Erik Hubo dus :)
Btw Christophe Chantzis is wel weer een beetje bezig in de trance hoek (heb pas een remix voor fabb'x gedaan, een project waar Christophe ook inzit)
Hij is nu met een nieuw label bezig (alpha omega) waar ook nog ruimte is voor trance (naast de andere commerciele activiteiten die ze doen ) |
|
|
| pooley |
Christophe van Illusion is ook beginnen producen, 2 platen al las ik dacht ik, en zijn cool remix van aqeel - up in the sky
tis wel groove maja ! |
|
|
| Belgian Bonzai |
| quote: | Originally posted by Icone
Kmeen te denken dat het in België ni echt ne vette meer is qua trance... Allee, toch kwa 'opkomend talent'. Fractal Structure, Estuera (en misschien ikke), maar voor de rest?? |
Ja, jij zit erbij imo. Hoewel, now playing: Lightworks - Leaving Earth 
| quote: | | De nieuwe tracks van DJ Wout vond ik toch ni echt zo schitterend... Zeker de Push Remix van 'The Truth' vond ik ongelofelijk plattekes. Ik zou zelfs bijna durven zeggen dat ik zijn Sylver tracks leuker vind :) |
Die Push vond ik, hoewel simpel, best mooi. Van Sylver weet ik zelfs niet hoe dat klinkt heden ten dage.
| quote: | | Als Christophe Chantzis nu nog eens een schitterend plaatje zou maken zoals 'Time Sliders - Les Lacs Des Alpes'... :) |
In dat geval roep ik Jan Vervloet, Mario Delbeke, Patrick Claesen en Peter Bellaert op :)
En Ramses De Craene. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|