return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 
De toekomst van Trance... jong geweld!

Jasperovitsj
quote:
Originally posted by pooley
Wa een namen, omfg :)
Die Hollanders toch

Ik zag ergens nog een nieuwe producer (of een alias):

Johan Vermeulen

:nervous:
LeonB
johan is goed bezig ja!
Jasperovitsj
^ Ik heb de track nog niet beluisterd, dus niks over zijn muziek. Maar gewoon die naam...
Nederlandse namen zijn in, en vaak klinken ze best wel cool. Maar Johan Vermeulen, dat klinkt gewoon veel te plat :nervous:
Ik bedoel, what's next? Gilbert van den Bergh pres., Fons Bruggemans remix, Cois Peeters feat. Jan Johnston? :p
Estuera
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
^ Ik heb de track nog niet beluisterd, dus niks over zijn muziek. Maar gewoon die naam...
Nederlandse namen zijn in, en vaak klinken ze best wel cool. Maar Johan Vermeulen, dat klinkt gewoon veel te plat :nervous:
Ik bedoel, what's next? Gilbert van den Bergh pres., Fons Bruggemans remix, Cois Peeters feat. Jan Johnston? :p

Thieu Jansen feat 'ons Josee' - Daar bij die molen (Gaston Kelchtermans remix) :D
Icone
Kmeen te denken dat het in België ni echt ne vette meer is qua trance... Allee, toch kwa 'opkomend talent'. Fractal Structure, Estuera (en misschien ikke), maar voor de rest??

De nieuwe tracks van DJ Wout vond ik toch ni echt zo schitterend... Zeker de Push Remix van 'The Truth' vond ik ongelofelijk plattekes. Ik zou zelfs bijna durven zeggen dat ik zijn Sylver tracks leuker vind :)

Als Christophe Chantzis nu nog eens een schitterend plaatje zou maken zoals 'Time Sliders - Les Lacs Des Alpes'... :)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium