return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 
De toekomst van Trance... jong geweld!

Zillion
Was ik ook nog aan't denken. Heeft toch een mooie mix gemaakt van Zornik zijn hit en zelf ook al zelf wat moois uitgebracht. En ik moet toegeven, bepaalde Lasgo tracks vind ik niet mis(Something, Cloud Surfers,...) ook al zijn ze wat commercieelder gericht en niet direct onder trance vallen.

Regi ga ik der niet bij zetten omdat hij hier precies niet zo geliefd is maar als hij solo dj'd is hij toch ook niet zo slecht? En technisch kan hij toch zeer goed producen..maar hij zet er misschien te veel vocals op altijd, en maakt zijn tracks commerciele donna hitjes - moest hij nu eens die vocals van de Illusion 2004 Beach Theme hebben weggelaten :)
Buoyant
quote:
Originally posted by Zillion
moest hij nu eens die vocals van de Illusion 2004 Beach Theme hebben weggelaten :)

daar was een theme? cool :D, hoe heette dat nummer?
Zillion
Trancelucent Ft. Regi - Lonely (Illusion Beach Theme 2004)

:)
Estuera
Met alle respect maar Peter Luts en Regi zou ik toch absoluut niet qualificeren als'de nieuwe trance hoop van België'
Ze draaien ten eerste al jaren mee en zijn ten tweede veeeeels te plat en commercieel om ook maar in aanmerking genomen te worden om serieuze tranceproducers te zijn.
Ze zijn beide succesvol als commerciele 'dance'producers maar hun 'pogingen' tot serieuze trance tracks zijn zeer ondemaats imo.
pooley
Ge hebt gelijk, twas de bedoeling 'nieuwe' talenten te zetten.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium