return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 
De toekomst van Trance... jong geweld!

FredNova
quote:
Originally posted by Timesliders
quote:
Originally posted by FredNova
bwa, heb promo gehad en klinkt toch redelijk commercieel

Mijn ervaring met alpha-omega is dat als ik er met enkele demo's aankwam, dat ze meestal de commercielere beter vonden. Daar is natuurlijk ook meer geld mee te verdienen. Echte zwevende , niet main-stream trance platen zijn bijna niet rendabel voor een platenfirma. Je moet toch rekenen dat er minstens 800 platen verkocht moeten worden om uit de kosten te raken, wat bij trance platen toch al redelijk veel is. Deze platen dienen eerder voor prestige en als teken van kwaliteit van de firma.
Een ander new label/platenfirma is clockloop records (www.clocklooprecords.com), waar ik nu ook deels bij zit, die echt enkel de nadruk leggen op progressive en trance muziek. Het is wel nog een firma in opstart (zoals alpha omega trouwens) maar binnenkort gaan hun eerste releases verschijnen in samen werking met opus1records in GB.
Mijn opinie in deze kwestie is dat er terug ruimte voor trance muziek komt, zowel bij alpha omega als bij andere, als er eerst voldoende geld in het laadje komt van commerciele muziek , wat hoe dan ook begrijpelijk is.

agree

ik heb niet gezegd selcht he, ik zei commericeel
maar ik volg je redenering, zo is het
dj Elof
Ik heb dit weekend z'n remix van System F - Out Of The Blue gedraaid in een Belgische club. Ik vond het wel een originele remake ervan, hij bleek herkenbaar en toch weer een tikkeltje anders.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium