|
|
| mellow_head |
| quote: | Originally posted by New Wave
Weet niet wat jij onder popje verstaat hoor maar hier in nederland is het hetzelfde als 'liefje', 'schatje' oid. :o :rolleyes: Helemaal niets negatiefs aan.:o |
I agree with New Wave:D |
|
|
| Buoyant |
| quote: | Originally posted by New Wave
Weet niet wat jij onder popje verstaat hoor maar hier in nederland is het hetzelfde als 'liefje', 'schatje' oid. :o :rolleyes: Helemaal niets negatiefs aan.:o |
Boeie, ik studeer in Eindhoven maar heb het nog nooit gehoord mijn vriend. Ik dacht trouwens dat mellow dude het zei ??!?! |
|
|
| Bertn |
ik vind dat eerlijk gezegd ook een beetje de ziekte van deze tijd, dat er teveel gegeild wordt op vrouwen en zo
... maar laat ik toch niet cliché gaan doen, he wijfjes?:p |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by Bertn
ik vind dat eerlijk gezegd ook een beetje de ziekte van deze tijd, dat er teveel gegeild wordt op vrouwen en zo |
er wordt evengoed op mannen gegeild, alleen wordt er geen tamtam rond gemaakt en mag een blote vent amper op het groot scherm getoont worden (+ half naakte mannen is dagelijkse kost)
En als een vent er zich aan stoort om als een stuk vlees behandeld te worden, dan houdt hij meestal zijn mond uit angst om niet mannelijk over te komen
dat gezegd zijnde........heb daar helaas nog geen last van gehad :clown:
:tongue2 |
|
|
| Bomar |
| quote: | Originally posted by Buoyant
ik studeer in Eindhoven |
toch nie toevallig op het ROC of erasmus-hogeschool?? daar geeft mijne pa namelijk les:D |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|