|
|
| Kelly* |
| quote: | Originally posted by Bomar
doet me denken aan AIB Outdoor toen we verdwaald waren in antwerpen; we moesten naar de linkeroever, maar we hadden ergens een verkeerde afslag genomen op de snelweg, en zagen plots allemaal kassas voor ons staan en we konden nie meer omdraaien natuurlijk (wij vloeken:mad: ) |
:D That's Antwerpen
beetje geld slagen uit de 'toeristen' :whip: |
|
|
| eieregooie |
Ok dan, ik gok wel op de tunnels :) Dan maar lekker file rijden :)
Thx! |
|
|
| jp |
| Als je maar geen 195 rijdt want dan mag je zoals ik het land niet meer in :stongue: |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by jp
Als je maar geen 195 rijdt want dan mag je zoals ik het land niet meer in :stongue: |
Door al dat overmatig drugsgebruik van jouw dacht je zeker dat je nog op de Autobahn reed. Die stopt bij de belgische grens he JP.:p |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by jp
Als je maar geen 195 rijdt want dan mag je zoals ik het land niet meer in :stongue: |
Jezus, wat een boelsjit! In Frankrijk krijg je bij die snelheid gewoon een boete die ze afronden naar de aanbetaling van €750,= die je ter plaatse hebt moeten voldoen omdat ze niet de juiste papieren bij zich hadden om je rijbewijs in te vorderen... Daar mag je tenminste wel gewoon terug komen :D
Ach, van Gent naar Rotterdam was met iets minder tempo ook in 1h15 gebeurd :)
Staan er nog vaste flitsers in België? Ik weet wel dat ik op moet passen voor donkerkleurige Audi's langs de kant van de weg :D |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|