return to tranceaddict
Pages: 1 [2] 3 4 5 
Verkeerskenners!

Kelly*
reken bij antwerpen maar voor serieuse files zeker als je langs sportpaleis rijdt...
zaterdag nog halve capaciteit en ik doen er nu al een half uurtje langer over naar het werk (belachelijke wegenwerken :whip: )
maybe op een of ander onmogelijk uur vertrekken dat er geen kat op de baan is ... wreed vroeg of heel laat maar zeker ni tijdens de spits (ik werk tot 21u en moet richting Nederland... doe er nu 1u15 min over :mad: )

kzou zeggen ... good luck! :D
vooral maandag dan
pooley
Vrijdag = meer volk op de baan.

Ruben, you're doomed
Kelly*
quote:
Originally posted by pooley
Vrijdag = meer volk op de baan.

Ruben, you're doomed

thuis blijven jong...
tga ni anders :tongue3
Bomar
quote:
Originally posted by Kelly*
Liefkenshoektunnel is duur! Denk iets van een 8 euro per keer dat je erdoor rijd

doet me denken aan AIB Outdoor toen we verdwaald waren in antwerpen; we moesten naar de linkeroever, maar we hadden ergens een verkeerde afslag genomen op de snelweg, en zagen plots allemaal kassas voor ons staan en we konden nie meer omdraaien natuurlijk (wij vloeken:mad: )
Giesber
quote:
Originally posted by Kelly*
Liefkenshoektunnel is duur! Denk iets van een 8 euro per keer dat je erdoor rijdt en aan de Kennedytunnel is de kans groot dat je in de file terecht komt ...
Maar langs Sportpaleis is/wordt nog erger! Vanaf zaterdag zeker. Door de werken zijn er dan nog maar 2 rijstroken bescchikbaar (eerst richting Nederland derna ook richting Bxl...) dus gegarandeerd file daar :D
even samenvatten: vertrek vanavond maar

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium