|
|
| eieregooie |
Hallo :)
Ik ga morgenmiddag weer eventjes op vakantie door jullie landje, en maandag ook weer terug... Wat is wijsheid? Ten oosten (Liefkenshoektunnel + Kennedytunnel) of ten westen langs Antwerpen (Langs Sportpaleis dus)? Ik moet door richting Brussel.
Wie adviseert mij? :D |
|
|
| Kelly* |
Liefkenshoektunnel is duur! Denk iets van een 8 euro per keer dat je erdoor rijdt en aan de Kennedytunnel is de kans groot dat je in de file terecht komt ...
Maar langs Sportpaleis is/wordt nog erger! Vanaf zaterdag zeker. Door de werken zijn er dan nog maar 2 rijstroken bescchikbaar (eerst richting Nederland derna ook richting Bxl...) dus gegarandeerd file daar :D
Tot zover verkeersupdate by Kelly* :o |
|
|
| pooley |
| _niet_ langs antwerpen ? |
|
|
| Kelly* |
| quote: | Originally posted by pooley
_niet_ langs antwerpen ? |
Beste oplossing I guess :rolleyes: |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Kelly*
Liefkenshoektunnel is duur! Denk iets van een 8 euro per keer dat je erdoor rijdt en aan de Kennedytunnel is de kans groot dat je in de file terecht komt ...
Maar langs Sportpaleis is/wordt nog erger! Vanaf zaterdag zeker. Door de werken zijn er dan nog maar 2 rijstroken bescchikbaar (eerst richting Nederland derna ook richting Bxl...) dus gegarandeerd file daar :D
Tot zover verkeersupdate by Kelly* :o |
Liefkenshoek is €5,= en op de benszinekosten maakt dat niet zo heel veel uit :D Voordeel via de Liefkenshoek is ook dat ik dan langs Roosendaal aan kan rijden, lekker rustige route... Via Breda is het ook gegarandeerd druk. Niet langs Antwerpen is ook geen optie ivm de langere reistijd (zeker een half uur) en de gegarandeerde files bij Eindhoven en Maastricht. Dus daar valt ook geen winst te behalen. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|