return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 
Tiesto opnieuw in België ?

Bomar
quote:
Originally posted by TOR
vind ik niet, eigenlijk.. op de beste feestjes die ik ooit heb meegemaakt was er relatief weinig volk. BeTA party, Second Sun...

de muziek staat boven alles IMO

ok, de muziek is het belangrijkste; maar met een goeie show
en een groot massa mensen die allen uit de bol gaan maakt het feest nog honderd keren beter (vind ik persoonlijk)
TOR
quote:
Originally posted by Bomar
ok, de muziek is het belangrijkste; maar met een goeie show
en een groot massa mensen die allen uit de bol gaan maakt het feest nog honderd keren beter (vind ik persoonlijk)

het is te zien wat je onder grote massa verstaat hé.. ik vind het vooral vervelend als er geen plaats is om te bewegen doordat de zaal vol zit met mensen die eigenlijk weinig om de muziek geven en gewoon voor Tiesto komen.

@ Giesber: you might have a point.
Pumaz
quote:
Originally posted by TOR
ik vind het vooral vervelend als er geen plaats is om te bewegen doordat de zaal vol zit met mensen die eigenlijk weinig om de muziek geven en gewoon voor Tiesto komen.

+1
X-Tune
quote:
Originally posted by TOR
:conf: dat bedoelde ik toch helemaal niet

ik wil maar zeggen dat veel mensen tegenwoordig niet meer komen voor de muziek, maar gewoon voor de naam Tiësto.

Ik denk niet dat dezelfde mensen gaan komen als Tiësto plots alleen maar R&B gaat draaien. Ze komen nog wel degelijk voor de muziek. Natuurlijk is Tiësto al zo bekend dat iedereen al weet welke muziek hij gaat draaien.
Xilver
Ja maar ik vind het spijtig dat er zoveel talent rondloopt dat beter kan mixen dan Tiësto, enthousiaster is dan hem, en dezelfde stijl muziek draait, maar die gewoon de kans niet krijgen omdat mensen hier in België de muziek die Tiësto draait, niet als 'trance' kennen...

Wie had me dat ooit eens verteld van 'n buurjongen ofzoiets van hem/haar.

- "Welke muziek hoort gij graag?"
- "Ah ik vind Tiësto wel goe."
- "Allez, ge vind trance dus goe."
- "Ah is da trance?"

Dat bedoel ik maar => ignorance... Hier in België verstaat 't merendeel trance als die platte jumpschijven van in de Illusion.

Ik vind 't wel knap dat iemand als Tiësto trance terug wat onder de aandacht brengt, maar het lukt niet echt, er wordt enkel maar gehypet op Tiësto en de show errond, en niet op de eerste plaats de muziek.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium