|
Pole Folder's birthday party 23/04/2005 @ La Rocca, Lier
|
|
|
| Jasperovitsj |
Aangezien er toch een paar BeTA's en NL-TA's naar dit feestje komen, even een aparte thread om een roll-call te houden en alles af te spreken. :)
Nogmaals de flyer:

Deuren: 23u
Inkom: 10€
En Pole Folder zal dus blijkbaar een live-act te tonele brengen, zoals hij zelf zei op Rotationz vorige week. :crazy:
Nu had ik nog wel een vraagje aan mensen die La Rocca al eerder bezocht hebben: Hoe zit het met de dresscode daar?
Ik weet dat het normaal een vrij trendy en extravagante club is waar je niet zomaar met eender welke outfit binnengeraakt. Nu is dit wel een speciaal feestje, maar toch zou ik niet aan de ingang te horen willen krijgen dat ik niet binnen mag omdat ik foute schoenen of een jeans aanheb...
Dan rest me alleen nog maar de roll-call:
Jasper (rijdt normaal gezien mee met Xilver) |
|
|
| Aurélie |
| Ik ga geregeld naar La rocca en ze zijn echt veel soepeler dan je denkt hoor. Ben er zelfs al paar keren op een zondag met witte sportschoenen heen gegaan. Dus maak je maar geen zorgen. Zorg gewoon dat je er een beetje deftig uitziet dus geen training ofzo en een stel versleten sportschoenen en je bent zo binnen :). Veel plezier allemaal ! |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Jasper (rijdt normaal gezien mee met Xilver)
Tom (Taxibitch van dienst ;)) |
|
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Aurélie
Ik ga geregeld naar La rocca en ze zijn echt veel soepeler dan je denkt hoor. Ben er zelfs al paar keren op een zondag met witte sportschoenen heen gegaan. Dus maak je maar geen zorgen. Zorg gewoon dat je er een beetje deftig uitziet dus geen training ofzo en een stel versleten sportschoenen en je bent zo binnen :). Veel plezier allemaal ! |
Jij bent natuurlijk een niet onknappe blondine, dat scheelt wel wat voor de meeste buitenwippers. :p
Maar ja, tis gewoon om te weten of ik m'n - deftige - witte "sportschoenen" kan aandoen of toch maar moet gaan voor andere, minder comfortabele schoenen :) |
|
|
| pooley |
de progtap verslijt de schoenen nogal rap.
:) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|
|