return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 16 
Pole Folder's birthday party 23/04/2005 @ La Rocca, Lier

Zehra
tis wel Stef Gèrrard en Phil Collins die voor en na Pole Folder & CP hebben gedraaid eh... :p

precies iets misgelopen met het uppen van de fotootjes
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by Meltoz
Toch ni weer ligge maffe zeker :rolleyes: :p

Jack niet...:o

:p
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by Zehra

precies iets misgelopen met het uppen van de fotootjes

Blijkbaar :o

maar als ge op de HTM-links klikt krijgt ge de Gallery te zien :)
Zehra
trouwens kvond PF toch nie zo vet... was wel leuk enzo, maar nie mijn ding. Stefke en Phil hebben lekkerder gedraaid :)

ow en was weer leuk om wa NL-TA's te zien :)
Partyhardy!
quote:
Originally posted by Zehra

ow en was weer leuk om wa NL-TA's te zien :)

Insgelijks! tof om jullie weer gezien te hebben! :)

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Review-tijd! :D

Goed review! lekker uitgebreid :)

quote:

....en begon Steve Gerrard al zijn duivels te ontbinden! Zijn laatste half uur was echt magistraal met een fantastische vette progplaat met bijna oldskool tranzy melodieën erin!! :eyespop:

idd! heeel vette plaat was dat! ben zeer benieuwd naar de titel daarvan! :cool: Verder was 1 van zijn laatste plaatjes D:Fuse feat. Jes - Living The Dream (Matthew Dekay Remix) :crazy:
Zeker een lekkere openingsset van Steve Gerrard! :cool:

En dan kom ik bij het volgende waar ik het dus absoluut niet met jullie eens over ben :) =>
de LaRocca=> Ik vond de indeling echt 3x niks. 2 dj booths waarbij de 1ste djbooth waar Steve Gerrard stond te draaien helemaal achterin weggemoffeld was met een raar podium ervoor waardoor er op die manier heeel weinig mensen los gaan natuurlijk.
Punt 2: veeeels te licht! ook hier geldt; hoe donkerder hoe meer het los gaat.
Punt 3: Van die VIP tafels waar zogenaamde trendy people een tafel kunnen huren ofzo en dan op het publiek uit kunnen kijken wat natuurlijk gewoon echt saai is, en ook daar VOL de lichten aan :(
Punt 4: 3 euro!!! voor een biertje! dat betaal je in Amsterdam nog niet terwijl de LaRocca vet afgelegen ligt! belachelijk natuurlijk.

Dit zijn toch echt puntjes die ons erg tegenvielen :(

quote:
Originally posted by TOR
het volk viel goed mee.. geen drugs gezien.

Dikke lol, ik heb ERG veel wauze people gezien! ask Zehra, ik heb ze aan staan wijzen,hehe :p overigens niks mis mee, vaak erg relaxte lui :)

Maar goed aan de muziek heeft het zeker niet gelegen, doordat Steve Gerrard vroeg op de avond stond dus helaas weinig breaks gehoord maar wel heerlijk progressive platen! lekkere set! :tongue3

Ook Pole Folder draaide goed! Uitschieter was Damien Heck Ft. Stephanie Vezina - Aural Signature (Vocal Mix) Onwijs lekkere plaat! :eyespop: Wel draaiden ze wat rustig voor 3 uur s'nachts: erg goede muziek maar later in de nacht moet het gewoon wat meer knallen! Vandaar dat we ook rond half 4 al richting huis zijn gegaan en Phil Thompson dus niet meer gehoord hebben (jammer, als ik de reacties hier lees! :) )

Conclusie: Het was okay. Ik denk dat ik er gewoon te veel van verwacht had en het had gewoon beter kunnen zijn wanneer Pole Folder geopend had en Steve Gerrard daarna was gaan draaien waardoor hij zich niet hoefde in te houden en hij ook in dj booth2 had gestaan :cool:

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium