|
|
| rayman |
| Iemand nog naar Tiesto geweest in LaRocca? t Was voor mij de eerste keer dat ik Tiesto live zag. Ik vond het echt een SUPER-optreden. Het was niet overvol, de mensen waren lekker extreem en iedereen ging helemaal wild! Wat is die vent toch goed zeg!! Vooral het einde, toen hij zelf ook helemaal gek werd en die paar keer dat ie die muziek zo "naar zich toe trok" en daarna in 1 keer die SUPERVETTE Beat gewoon de box ingooide!!! Dat was gewoon om te janken! |
|
|
| Ruben_Dubbink |
ben er helaas niet geweest:mad: ,
maar ben wel benieuwd of die liveset ergens te dl is,
iemand een url??
Greetz RubDub |
|
|
| Flippe |
IS der een life-set van, zoja wil ik die wle es ff horen.
Schijnt dat hij super heeft gedraait! |
|
|
| pipi |
Ik ben vrijdag naar de solo geweest in Maastricht en zaterdag ook naar die in La Rocca. Vond Tijs allebei de avonden erg goed draaien. Maar vrijdag was hij toch net iets beter.
Wel vond ik dat de sfeer in La Rocca uitzinniger was als in Maastricht. Foto's zijn trouwens te zien op www.dancelinx.com
Grtz. Jeroen
ps. wel apart dat Tijs Michael Jackson - Billie Jean draaide.... |
|
|
| moogwai |
Zijn hele set in La Rocca is digitaal opgenomen en wordt zaterdag uitgezonden op )www.lazerhothits.com tussen 21.00-00.00 (3 uurtjes dus :)
Ik neem aan dat er wel een releaser die uitzending opneemt.. dus we kunnen wel een liveset verwachten :) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|