return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 4 
Avkrminalisera MDMA (Ecstasy)

Vitryss
De diskuterar saken i Brittiska formuet... tyckte bara det var lite intressant hur olika inställningen till ecstasy är i England och Sverige...

Indeed Indeed...
Ravesquad
quote:
Originally posted by Vitryss
De diskuterar saken i Brittiska formuet... tyckte bara det var lite intressant hur olika inställningen till ecstasy är i England och Sverige...

Indeed Indeed...

I England kanske där alla ändå gör det...men inte här.. Inte än iaf..
SteveTranz4ever
För mig får folk pyssla med va fan dom vill men varken jag eller mina närmaste vänner tar ens i droger (förutom alkohol som faktiskt e en drog)
Personligen tycker jag att alla droger inte ens borde finnas men...

Många påstår att dom flesta festerna och att dom fetaste ställena på Ibiza e så bra och har så bra stämming beror på alla drogerna. Är nog delvis sant. Musiken gör ju sitt också.
hur det sem står till i andra länder som England eller Holland e ju en helt annan sak, droger finns ju över allt även om det är mer eller mindre liberalt i vissa länder.

Vet många Holländare som fått höra av andra att dom har trott dom tog droger bara för dom kom från Holland, eller som när jag pratar med vänner att jag ska till Holland på stort dans party så skojjar dom lite å säger "Ska du köpa droger?"

Droga dom som vill, jag dömmer inte den som gör det, jag vet inte ens vilka dom e.

ses...
Aendy
Håhåjaja, jag behöver väl inte egentligen visa min åsikt här eftersom de flesta har koll på den ändå. Människan är en dum varelse som bör skyddas från sig själv för sitt eget bästa av lika dumma männsikor. *SUCK*
Gaby
Att käka E varje helg är inget att rekommendera... en rolig höst 2001 kan lätt bli en deppig vår 2002!

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden