|
|
| x-dream |
| quote: | Originally posted by Gaby
Att käka E varje helg är inget att rekommendera... en rolig höst 2001 kan lätt bli en deppig vår 2002! |
Det är ju sant....Fast det är redan deppigt som det är just nu när vintern är påä gång...
Har hört att det knappras cirka 2 miljoner E per helg i England kan det stämma eller... |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
För mig får folk pyssla med va fan dom vill men varken jag eller mina närmaste vänner tar ens i droger (förutom alkohol som faktiskt e en drog)
Personligen tycker jag att alla droger inte ens borde finnas men...
Många påstår att dom flesta festerna och att dom fetaste ställena på Ibiza e så bra och har så bra stämming beror på alla drogerna. Är nog delvis sant. Musiken gör ju sitt också.
hur det sem står till i andra länder som England eller Holland e ju en helt annan sak, droger finns ju över allt även om det är mer eller mindre liberalt i vissa länder.
Vet många Holländare som fått höra av andra att dom har trott dom tog droger bara för dom kom från Holland, eller som när jag pratar med vänner att jag ska till Holland på stort dans party så skojjar dom lite å säger "Ska du köpa droger?"
Droga dom som vill, jag dömmer inte den som gör det, jag vet inte ens vilka dom e.
ses... |
håller helt med...
fråga till de som är drogliberala: vad säger ni om doping inom idrott? |
|
|
| Vitryss |
Egentligen är väl mina åsikt om droger också redan känd, :rolleyes:
Men doping inom idrott...vafan, alla dopar sig juh redan. Världsrekordet på 100 meter för herrar har förbättrats med ungefär 1 sekund på mindre än tio år, SÅ fort utvecklas inte människan.
Låt dem dopa sig, lägg ner energi på annat. |
|
|
| fruktsoppa |
| quote: | Originally posted by Gaby
Att käka E varje helg är inget att rekommendera... en rolig höst 2001 kan lätt bli en deppig vår 2002! |
kan man spara så där? om jag har typ jääättee tråkigt nu på hösten, får jag kul till våren sen? vore ju rätt bra.. ska hälsa på min brorsa i norge då.. o det voire ju roligt om det besöket blir roligt..
röka trattkantarel o svart tratt svamp, e det att knarka? isf knarkar jag ibland..:cool:
PS: sorry om jag råka kanske förlöjliga denna disukssion, men jag är tvungen att veta.. DS: |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by Vitryss
Egentligen är väl mina åsikt om droger också redan känd, :rolleyes:
Men doping inom idrott...vafan, alla dopar sig juh redan. Världsrekordet på 100 meter för herrar har förbättrats med ungefär 1 sekund på mindre än tio år, SÅ fort utvecklas inte människan.
Låt dem dopa sig, lägg ner energi på annat. |
ok....... vet inte ens vad jag ska säga... anden hjälp mig |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|