return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 
Koptelefoon

Aurélie
Heb een paar vraagjes voor de "kenners" onder de beta's. Ik moet nl een nieuwe koptelefoon hebben. Aan dat forum van dj2dj kan ik niet uit :o . Paar vraagjes en opmerkingen

-Vanaf welk bedrag spreek je van een degelijke koptelefoon ?
-Ik heb er eentje nodig die vrij luid moet kunnen
-Wat zijn de goeie merken en welke moet ik zeker links laten liggen ?
-Ik kan er een 125 euro tegenaan smijten
-Waar moet ik zeker opletten
-Adresjes in Antwerpen of Leuven waar ze me ni gaan afzetten :p ?

Thx dudes :D !
Phortastic
Voor ne goeie koptelefoon zijde 5000 frank kwijt, minstens. Wa nu de goeie merken enzo zijn heb ik geen idee van want kheb nog ne oude van men pa maar die koste toen in den tijd 10.000 frank zei men pa. En kheb al vaker gelezen da ge onder 5000 frank toch best ni gaat.
Aurélie
Ik gebruikte tot nu toe een sony (vraag me ni welk model enz )van een 200 euro. Ik moet zeggen : goed materiaal ! Helaas is em ni van mij. Maar als beginner is dat iets te hoog gegrepen vind ik :).
pooley
Sennheiser heeft altijd wel goed materiaal

Einde deze maand bestel ik deze :
Wij zijn verdeler van sennheiser dus kan die echt cheap vastkrijgen :)

Die stanton dat veel volk heeft (ook onder de beta's) vond ik zeer goed (die van desp op de fuif).
en die vind ge toch al rond de 80-90.
Het geluid van d emonitors werd echt goed afgeschermd!

Hogere modellen qua prijsklasse moet ge bij Sony etc zoeken. Wilt wel ni zeggen dat z ebeter zijn ofcourse
Aurélie
Over welk model gaat het die stanton ? Is iets te klein om te kunnen zien.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium