return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 
Koptelefoon

Icone
Ik heb sinds enige tijd een Sennheiser HD280 Professional (koste me zo'n 125€) - da's een hele goeie vind ik. Sluit de omgeving ook volledig af en vice versa en geeft een goed gevoel van ruimte enzo.

Ge kunt nog beter, maar ik vind persoonlijk dat uw koptelefoon toch kwa prijs wat binnen de perken moet blijven. Ik heb daarvoor zelfs een pietluttige koptelefoon van Philips gehad en die klonk ook zeer behoorlijk.

Om in Leuven iets te vinden: spring gerust eens binnen in de Fnac op de Bontgenotenlaan, daar heb ik mijne ook gehaald :)
pooley
Lekker duur ;)
Bertn
quote:
Originally posted by pooley
Aha ze draait er effectief al?
zeg Aurélie, opklaring plz ! :)

dat weet ik niet he, ik hoorde iets van "rector" enz

aurelie, verklaringen en zo aub;)
Aurélie
Hehe , tis allemaal niet wat het lijkt hoor. Ik ben helemaal geen "dj" .Dat zou een belediging voor de dj's onder ons ;) .
Eens vertellen hoe het is gegaan. Ik werk er al 3 jaar ongeveer als student en Oli de dj van dienst op zat en do had al vrij vlug door dat ik een muziekfreak en partybeest was. En na het werk durfde ik wel eens een plaatje opzetten. Ja ik droomde er wel al lang van me TT's aan te schaffen maar aangezien ik een heel groot gat in men had heb en véél te graag feest is dat er nog steeds niet van gekomen.

Nu de dj vanop maandag heeft ontslag genomen en omdat ze vonden dat het er anders nooit van ging komen hebben ze mij er maar gewoon ingesmeten. Echt heel gemoedelijk op een maandag voor een stel (zatte) studenten een paar plaatjes opzetten af en toe een scheef mixje placeren en voor de rest met het mengpaneel de schuiven open en dicht doen , meer stelt het dus echt niet voor :p (zoals in veel cafés btw) . Maar het is wel dikke fun en altijd ambi tot 5u buiten gistere 4 man was er :stongue: !!!
Dat was ook de voorwaarde , er wordt niks van me verwacht : geen technisch talent , mixen of wat wee ik allemaal. Het is ook op maandag e :toothless . Heb lang getwijfeld maar ben er dan toch op ingegaan omdat het een unieke kans is. Op een andere plaats zou ik het ook nooit gedaan hebben. Maar ik voel me daar op men gemak en ken ook de meesten enz.

En ja nu ik er toch min of meer ingesmeten heb is er de ambitie om het te kunnen wel. Dus wie weet ooit kan ik het wel en dan zal ik jullie ook graag uitnodigen :p. De studentjes beginnen nu stilaan te studeren en aan ni meer uit op maandag dus 't was ook de laaste keer. Draaien voor een paar man = not cool ! Ziezo hopelijk is de boel nu wat op gehelderd :D
pooley
U bent bedankt.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium