return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 [18] 19 20 21 22 23 24 25 26 27 
Koptelefoon

Real
quote:
Originally posted by Push2005
Die gebruik ik al een jaar. Geweldige koptelefoon, en goeie sub-bass versterer ingebouwd. Zeker die changeable cords and cups zijn handig ze.
Take it ;)

Het zal deze of de American Audio worden, denk ik.

Kheb net een mailtje gestuurd naar de Nederlandse medewerker van dj-laden, met de vraag of het niet mogelijk is om (bij defect) het product naar een adres in Nederland of België te sturen.
Hopen dat dat mogelijk is, maar ik vrees ervoor.

26euro om een pakketje naar Duitsland te sturen; domme, domme Post. :o
eieregooie
Ik weet niet welk model, maar in vind een van die nieuwe Stantons wel prettig... En hij ziet er niet al te duur uit... :toothless

Ah, het was de DJ Pro 2000, 75 Pleuro bij New-Line... Alleen dat mono-stereo knopje hadden ze van mij weg mogen laten hehe, kan alleen maar kapot gaan :p

Maja, voorlopig heb ik nog de meest r0xxing headphone aller tijden :D :D :D
eieregooie
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
LOL, absoluut Sennheiser > Pioneer als het over koptelefoons gaat! :)

!oneesch

Sennheiser heeft een accuraat, maar gekleurd geluid... Iig de modellen die ik gehoord heb. T zijn imo verreweg de beste headphones voor thuisgebruik, maar voor DJ-en schieten ze tekort.

Wss ervaar ik t hetzelfde als Elof.
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by eieregooie

Maja, voorlopig heb ik nog de meest r0xxing headphone aller tijden :D :D :D

Was je een tijdje geleden niet nog op zoek naar zo eentje (die oude Pioneer?). Want ik heb in Antwerpen nog zo'n model (kweet niet of het exact hetzelfde was) in een etalage zien staan :)
eieregooie
Nee, ik heb m nog, my precious hehe... Nu moet ik ook wel bekennen dat ik mijn mening tov Pioneer voornamelijk daarop baseer hoor haha... dat kleine model van Pioneer (DJ5000 ?) is echt 10 keer niks, en die HDJ1000 van ze komt voor mij ook al niet in aanmerking omdat die ondanks dat die groot is toch OP het oor valt in tegenstelling tot zijn concurrent bijv. van Sony. Over de oren is een must voor mij.

Ik heb wel zeer hoge verwachtingen van de nieuwe SE-M10R... Die wordt een beetje beschouwd als de opvolger van de SE-450 geloof ik. En de prijs is er ook naar... (de 450 was met 125 gulden naar huidige maatstaven spotgoedkoop) De SE-M10R mag geloof ik een 85 Eur kosten ofzo...

En sja... M'n pa heeft altijd Sennheiser gehad en dat is duidelijk niet mijn ding... En over die duurzaamheid durf ik ook nog wel te twisten hehe... (los zittende schelpen / draadbreuk) En m'n pa is geen intensieve gebruiker kan ik je vertellen...

Feit blijft tho, dat de koptelefoon voor de DJ na z'n platen het meest persoonlijke gereedschap is dat hij heeft. Voor de rest van de apparatuur zijn allemaal redelijke standaarden... Je kunt tot op zekere hoogte zeggen wat goed is en wat echt niet... Maar de uiteindelijke keus wordt gemaakt van persoonlijke smaak, ervaring en beleving van het geluid. Ieder oor is anders he...

edit: bedankt voor t aanbod though, als je 'm nog eens ziet mag je wel naar de prijs kijken. Als die niet te hoog is overweeg ik m nog wel te kopen als reserve :p

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium