|
|
| Smekbar |
Tänkte jag skulle dela med mig av en liten låt jag suttit och jobbat med ikväll. Jag var på glatt humör så för en gångs skulle så blev det lite härligt glad kommerstrance :) Låten är inte färdig men jag har kommit en rätt bra bit på den och det skulle vara kul att höra vad ni har att säga om den. Tänk dock på att detta inte är vad jag normalt sett producerar så ge mig lite konstruktiv kritik så kanske de kan bli bättre :)
Den är helt gjord i Reason3.0, om det är av intresse för någon, samt till stor del mixad i hörlurar så nivåerna kanske inte är optimala, det lät dock rätt okej i monitorerna när jag körde på låg volym...
Anyways, nu e det slutsnackat. Här är låten... :)
Smekbar - Starlit Wave (Demo) [save target as...]
Smekbar - Starlit Wave (Demo) [mirror hos BBB] |
|
|
| Snakebyte |
*Lyssnar*
Som du sa...glad trance. Mycket glad :-D
Kanske lite högt tempo för min smak, men jag gillar harmonierna.
Dock känns det lite aningen dansband om det ändå...tro mig, detta är inte en förolämpning, men det e vad mina öron säger mig när melodin kommer in 02:05. Kanske det är valet av ljudet...
Behövs kanske rensas upp lite i mixen, men annars schysst låt. |
|
|
| Dragon Kick |
Riktigt glad låt som sagt och jag gillar den skarpt:gsmile:
Skön melodi, något magiskt med den enligt mig, hehe
Fortsätt i samma stil så har du iaf mig som ditt fan;)
Om någon dessutom skulle vara så hygglig och skriva upp andra låtar i samm astil som denna, dvs glad trance.
MVH // Andreas |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|