return to tranceaddict

Isos4

CJ InterCity
Nu börjar det närma sig, releasedatum för Tiesto's nya mix album. Först och främst ber jag alla "tiesto haters" att inte blanda sig för starkt i denna tråd. Jag är själv inget Tiesto-fan men ISOS skivorna är jag galen i :D

Allright, till saken: Jag har sett 434592352064 olika tracklister på ISOS4, nu undrar jag vilken som stämmer? ingen verkar ju veta, men kanske någon av er gör? :)
Laszlo
quote:
Originally posted by CJ InterCity
Nu börjar det närma sig, releasedatum för Tiesto's nya mix album. Först och främst ber jag alla "tiesto haters" att inte blanda sig för starkt i denna tråd. Jag är själv inget Tiesto-fan men ISOS skivorna är jag galen i :D

Allright, till saken: Jag har sett 434592352064 olika tracklister på ISOS4, nu undrar jag vilken som stämmer? ingen verkar ju veta, men kanske någon av er gör? :)

Det går ju inget annat göra än att spekulera. Personligen hoppas jag på att få se ett par ruskigt välproddade ännu osläppta och ospelade Tiësto-låtar (...sådana som han kunde vräka ur sig "back in the days") som kanske kan ta trancscenen med storm, och kanske ge honom tillbaka av den respekt han en gång hade bland EDM-folket...
reveal
http://www.tranceaddict.com/forums/...threadid=254943 :)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden