|
|
| mellow_head |
Van welke sport zijt ge gek en waarom?
Ikke voetbal en F1. Voetbal omdak da sinds mn 9de al volg, ik probeer zoveel mogelijk matchen te bekijken, ben ook hevig supporter van verscheidene ploegen:
België: CLUB BRUGGE
Nederland: AFC AJAX
Duitsland: FC Bayern München (tot grote spijt van velen:p)
Engeland: FC Liverpool
Spanje: Valencia CF
Portugal: Sporting Lisboã
Italië: AC Milan
Frankrijk: Olympique De Marseille
Heb ook ondertss verschillende stadions bezocht door de jaren heen: Anfield Road, San Siro, Drakenstadion, Rhein-Energie-stadion en Celtic Parc. Die sfeer in Schotland, godverdomme man da ziet ge nerges!:eek:
En F1 omdak al jaren fan ben van Jacques Villeneuve (ik heb iets met Canadezen:happy2: ) en ja ik hoop da er ne dag komt da M. Schumacher verongelukt (ik ben ZO FEL anti-Schumacher). Sorry voor de supporters van de Duitser hier, no offence, ma das mijn mening:) |
|
|
| mellow_head |
| Torreke, das een pronostieken-thread:p |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by mellow_head
Van welke sport zijt ge gek en waarom?
|
Pretty much everything, en dat zit er ook al in van kleinsaf :)
Kheb wel een voorkeur voor wielrennen (en vooral veldrijden) en atletiek, en ik zie ook heel graag voetbal spelen. Balsporten in het algemeen spreken me wel aan (pun not intended :p ), maar een fanatiek supporter voor eender welke ploeg in welke sport ben ik niet. Ik ben een relatief neutrale kijker, het gaat me omde kunst en prestatie van de sport zelf, eerder dan het persoonlijke aspect eraan...
Wat me echter totaal niet kan boeien:
- Motorsport (F1, rally, motorcross,...)
- Kunstschaatsen
- Paardrijden
- Golf |
|
|
| mellow_head |
Curling:p DE ULTIEME SPORT!!!:clown:
*chases his mother with a broomstick* |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|