|
|
| Pheatus |
+1 wielrennen bekijk ik dus om een of andere redenen zelden. En als'k dan es kijk, dan liefst veldrijden want daar zit nog wat spanning in.
Mijn favorieten qua 'kijken naar':
- voetbal/zaalvoetbal (FCB olé olé :toothless )
- tennis
- zwemmen, vooral vanaf zo'n hoge springplank.
- extreme sports (skateboard/bikes/snowboard/en wat nog allemaal...)
- laatste tijd door m'n schoonzusje F1 leren appreciëren (sry Mellow Head, maar z'is heftige Schumi fan :p )
- atletiek (vooral dan die dinges waar ze flikflaks enzo forceren, of die truukjes met ballen/lange slierten. Of ook wel met die 2 witte buizen waar ze dan gelijk gekken tussen zwieren. ;) Kweet dus geen enkele naam ervan... :rolleyes: )
Zelf doen:
- voetbal/zaalvoetbal :D
- badminton
- zwemmen
- tafeltennis
- trampoline springen :toothless hehe...
- bowling/snooker
Kan zo blijven opnoemen... kdoe graag aan sport, maar jammer genoeg de laatste tijd ontzettend weinig tijd. :( En de overheid maar klagen dat de jeugd zo weinig aan sport doet, maar een mens zit gewoon tot over z'n oren in schoolwerk :rolleyes: |
|
|
| djcresto |
zoals sommigen hier wel weten ben ik fervent badmintonner. Zelfs speel ik 2-3x per week, training, competitie in tornooien. Binnenkort verover ik terug het 2e hoogst haalbare klassement.
Bovendien ben ik ook secretaris, penningmeester en webmaster van onze club (110 leden)
en alsof dat nog niet genoeg is werk ik ook bij de Vlaamse Badminton Liga, de enige grote liga buiten het tennis en turnen die een stijgend aantal leden heeft.
Hierbuiten volg ik vrij veel sporten van nabij. Basket vind ik veruit het spectaculairst. Voetbal zie ik ook graag. Heb ik ook 7 jaar gespeeld. Nu enkel heel af en toe eens minivoetbal. Kheb ooit nog een jaar korfbal gespeeld ook. Een balleke leggen (snooker) of eens bowlen doe ik ook af en toe.
Kan me ook wel ergeren in de overdreven media aandacht die het wielrennen en tennis dezer dagen krijgen. Al zal ik het niet nalaten om af en toe eens te kijken. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|