|
|
| New Wave |
| Ik heb toch maar gestemd...........MAAR, ik verwacht van ID$T wel een volledige 50% van de zendtijd besteed wordt aan dik keihard beukende techno...anders gaat ik op Radio 10FM stmmen......volgende keer :p |
|
|
| kolkiewolkie |
OK mensen, in de categorie alles is geoorloofd om te winnen, hier DE tip om ID&T op 75% te krijgen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Het is eigenlijk verbluffend simpel: als je gestemd hebt, maakt de site van BNN automatisch een cookie aan die aangeeft dat jij al gestemd hebt..... haal je deze echter uit de map temporary internet files, dan kun je zo weer opnieuw stemmen.
De naam van het cookie is BNNPOLL
daarom kunnen sommige mensen ook dagelijks stemmen, omdat deze de instellingen zo hebben dat cookies maar heel kort worden opgeslagen (1 dag bijvoorbeeld). Bij anderen, incluis mijzelf, kan dit misschien wel op 20 dagen staan, waardoor je 20 dagen niet kunt stemmen...
duzzz.. veel succes, ik doe het niet, heeft al zat tijd gekost om dat cookie te vinden, maar doe ermee wat je zelf wilt.
GREETZ KOLKIEWOLKIE |
|
|
| TranceFool |
HAHA Kolkie geweldig
al ga jij nou ff de hele dag stemmen :p:p |
|
|
| Dj Alpha |
| ik heb wel wat beters te doen hehehe :D |
|
|
| kolkiewolkie |
| quote: | Originally posted by TranceFool
HAHA Kolkie geweldig
al ga jij nou ff de hele dag stemmen :p:p |
Nee, ben ik te eerlijk voor:rolleyes: :rolleyes:
ff serieus, ik moet zo weer vol aan de bak, dus geen tijd, al druk genoeg om forum bij te houden
greetz kolkiewolkie |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|