|
Hier DJ-siesta op Afternative z'n naam, KIJK HIER PLEEZE
|
|
|
| AFTERNATIVE |
Yoo PPL,
ik kan op een of andere manier niet poste op me eigen naam dus ik post ff op Afternative z'n naam, zo aardig die zeeuw ":d
ik heb een verzoekje.. :-D
Vanavond komt Rose N, in tmf hot or not, jullie kennen haar vast niet, tis wel een leker wijfie
hier de BIO
"Ik kan natuurlijk gaan zitten wachten tot iemand naar me toe komt en vraagt of ik in een huis met camera's kom wonen om een grote ster te worden, maar dat geduld heb ik niet". Zo omschrijft de 17-jarige Rose haar missie om de top te behalen. Van jongs af aan stond zij overal waar er maar een podium was; danste jarenlang in verschillende dansgroepen en besloot vorig jaar zomer samen met Lara en Fleur haar eigen band Rose-N op te richten.
Vanaf de eerste optredens sinds november 2000 ging het snel. Rose-N trad weekend aan weekend op in shows en werkte Rose (naast haar schooltijd) dag en nacht aan haar act en nummers. "Zeker in het begin wilde ik alles zelf in de hand houden en zelf regelen. Alles wat ik verdiende ging op aan kleding, vervoer en repeteren. En dan ga je wel kijken hoe dingen goedkoper kunnen. Ik ben toen naar een discotheek eigenaar gegaan en heb gevraagd of wij in zijn club konden repeteren, want overdag stond het daar toch leeg. Daarmee bespaarden we weer geld en konden we weer nieuwe shirts kopen".
Met de door haar zelf geschreven demo's stapte Rose naar het producerstrio Abis, Sab & Nevski, die zodanig onder de indruk van dit talent waren dat zij besloten om er samen aan te werken. Samen, omdat Rose er absoluut op stond dat zij het geluid mocht meebepalen.
Dat Rose zelf wilde bepalen hoe en wanneer zij met haar eerste single naar buiten trad bewees zij het afgelopen voorjaar toen populaire media als Break Out en TVBabes veel aandacht aan Rose-N besteedden. In TVBabes verklaarde sterren als Jennifer de Jong en Georgina Verbaan aardig onder de indruk te zijn van Rose-N. Maar volgens Rose is de band op dat moment nog niet klaar voor plaatopnamen: "We traden toen op met nummers die voor mijn gevoel nog lang niet klaar waren”. Achteraf zegt ze erover: “Het was best wel gek dat de Break Out over ons begon te schrijven en er opeens een camera van TVBabes voor m’n neus stond. Het was mijn absolute droom, maar het kwam allemaal iets te vroeg. Maar nu, nu ben ik er helemaal klaar voor!”.
Vijftien maanden na de oprichting van Rose-N is het eindelijk dan zover: de release van hun eerste single “Feel Me (All Over The World)”; een zeer catchy dance nummer, natuurlijk voorzien van een absoluut fantastische videoclip!
Aan deze productie, werk ik ook mee, hij is ook al aan te vragen op de box
vanavond is ze dus op TMF, om 19:00 uur ofzo
Ik zou het harstikke leuk vinden dat jullie ff smsn naar tmf met de txt HOT
Kijk vanaf 19:00 uur ff naar tmf, als de clip er dan op is, stem dan ffkes
staat voor de rets niet bij dat het extra kost, pleeeeeeezeeeeee, stem ff
ik zou het zo vet van jullie vinden, dus sms naar 2863 met de txt HOT,als de clip op tv is.
Je kan ook nog eens op http://www.sonymusic.com/rose-n/ kijken voor foto's
GreetZ GERRIT!!
(p.s bedankt alvast iedereen) |
|
|
| -=WVG=- |
Waarom kun je niet onder je eigen naam...? Vaag...
Is wel een lache nummertje dit...zou nog wel eens ver kunnen komen in de TOP 40 ofzo...
/me listening to Rose N - Feel Me (Nevski & Sab Edit) :rolleyes:
:p |
|
|
| AFTERNATIVE |
| quote: | Originally posted by -=WVG=-
Waarom kun je niet onder je eigen naam...? Vaag...
Is wel een lache nummertje dit...zou nog wel eens ver kunnen komen in de TOP 40 ofzo...
/me listening to Rose N - Feel Me (Nevski & Sab Edit) :rolleyes:
:p |
ja idd vaag dattik nie kan posten op m'n eigen naam, tis best een grappig nummer,
wel ff stemmen heh, zouk mega gaaaaf vinden!!
GreetZ GERRIT!! |
|
|
| AFTERNATIVE |
je kan ook mailen
dagtop5@tmf.nl en dan iets lullen met hot |
|
|
| Flippe |
*Done*
De email EN het smsje zijn weg :) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|
|