return to tranceaddict
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 
Hier DJ-siesta op Afternative z'n naam, KIJK HIER PLEEZE

AFTERNATIVE
Hier dus DJ-Siesta

Optimus_T, misschien kennik wel wat regelen :D:D:D, ze heeft nog geen vriendje geloof ik :),

Ach ja, tis gewoon harstikke leuk om te zien hoe zo'n ontwikkeling gaat, nu bijv is ze al op thebox tmf en radio 538, en ze was al in TVBabes, Achtergrond muziek Op Costa, en ze was ook al in Staatslot op locatie

wie weet word het wat, ik hou jullie iig wel opp de hoogte

GreetZ GERRIT!!
mido
quote:
Originally posted by AFTERNATIVE
Hier dus DJ-Siesta

Optimus_T, misschien kennik wel wat regelen :D:D:D, ze heeft nog geen vriendje geloof ik :),

Ach ja, tis gewoon harstikke leuk om te zien hoe zo'n ontwikkeling gaat, nu bijv is ze al op thebox tmf en radio 538, en ze was al in TVBabes, Achtergrond muziek Op Costa, en ze was ook al in Staatslot op locatie

wie weet word het wat, ik hou jullie iig wel opp de hoogte

GreetZ GERRIT!!

Wie of wat is het dan van jou? Want ik snap geen moer van het hele verhaal en ik ken dus ook dat hele mens niet! :)
AFTERNATIVE
quote:
Originally posted by mido

Wie of wat is het dan van jou? Want ik snap geen moer van het hele verhaal en ik ken dus ook dat hele mens niet! :)

Ja Gerrit , dat wil ik (Real-Afternative) ook ff weten , want wat boeit jou ineens top 40 commercieel gedoe???
AFTERNATIVE
Wat ik er dus mee te maken heb, nou 't zo

Wij doen het geluid voor haar op optredens, mijn broer is eigenlijk een beetje manager van haar, (contacten voor mij zijn er dus ook :D)
ik ken haar ook wel goed, en tis een aardig meisje,

snappie?
Ruben_Dubbink
Wij snappen um Gerrit,
succes met dat vrouwtje,
ziet er idd niet verkeerd uit....

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland